از استعفا تیم اقتصادی تا پیشنهاد فروش ارز داخل متکا

پیشنهادات توئیتری به تیم اقتصادی دولت

کدخبر: 2227827

در روزهایی که شرایط جامعه متاثر از اوضاع اقتصادی و تلاطم بازار سکه و ارز می‌باشد. انتقادات به تیم اقتصادی دولت بالا گرفته است. نمایندگان مجلس در نامه‌ای با با ۱۸۷ امضا از رئیس جمهور تغییر و ترمیم اقتصادی‌های کابینه را خواستار شده‌اند. اما در این میان کاربران توئیتر که همواره دولت و تیمش را آماج انتقادات و اعتراضات می‌کنند این بار سعی کرده‌اند پیشنهادات خود را به دولت و تیم اقتصادیش ارائه کنند.

نسیم آنلاین : در روزهایی که شرایط جامعه متاثر از اوضاع اقتصادی و تلاطم بازار سکه و ارز می‌باشد. انتقادات به تیم اقتصادی دولت بالا گرفته است. نمایندگان مجلس در نامه‌ای با با ۱۸۷ امضا از رئیس جمهور تغییر و ترمیم اقتصادی‌های کابینه را خواستار شده‌اند. اما در این میان کاربران توئیتر که همواره دولت و تیمش را آماج انتقادات و اعتراضات می‌کنند این بار سعی کرده‌اند پیشنهادات خود را به دولت و تیم اقتصادیش ارائه کنند. کاربری با نوشتن «اگه شما همین الان تو تیم اقتصادی دولت بودید، برای شرایط فعلی چیکار میکردید؟»علی رجبی از روزنامه‌نگاران منتقد دولت در اکانت توئیتر خود نوشت تا دیشب یاز ۱۲ تیم ملی بودیم و الان با اینکه حذف شدیم راضی‌ایم. حالا وقت اینه که یاز دوازدهم ایران باشیم. برای خرید طلا و سکه هول نزنیم. تولید ملی بخریم ارزهای توی خونه را بفروشیم و در کار و کاسبی با هم مهربان باشیم و کاربران را به ارئه پیشنهاداتشان به تیم اقتصادی دولت دعوت کرد.

یاس بانو هم با اشاره به اینکه در این شرایط باید همکاری دولت و مردم افزایش پیدا کند پیشنهادات دیگری هم مطرح کرده و نوشته است: «سرریز کردن نقدینگی به بازار، حمایت از توایدکننده داخلی، بستن مسیر ورود قاچاق و واردات بی‌رویه و غیرلازم، جلوگیری از ریخت و پاش‌های غیرضروری و اسراف گونه و...»

کاربر دیگری در پاسخ علی رجبی که نوشته بود «تا دیشب یار۱۲تیم‌ملی بودیم و الان با اینکه حذف شدیم، راضی‌ایم. حالا وقت اینه که یاردوازهم ایران باشیم، پیشنهادتون برای کمک به دولت چیه؟» پیشنهاد داده که باید حال و هوای دهه شصت رو دوباره بین مسئولین زنده کرد و «برگردیم به احساسات دهه شصت بعضی وقتا آدم لازمه به عقب برگرده تا راه نادرستش رو عوض کنه»

کاربر دیگری هم در جواب علی رجبی گفته که اصلی ترین کار شفافیت در تخصیص ارز هست و ادامه داده «به غیر اینا، شفافیت تخصیص ارز اوجب الواجباته. دولت و قوه قضاییه باید خیلی سریع مابه التفاوت ارز داده شده و جنس ترخیص شده از گمرک رو برای همه شرکتهایی که ارز گرفتن، رسیدگی کنه.»

حسین حمیدیه هم مردم رو توصیه به انصاف در معاملات و هول نزدن کرده و گفته: «اول از همه هول نزنیم. -در معاملات مخصوصا معامله ملک و طلا و دلار، جانب انصاف رو رعایت کنیم. -نگران نباشیم از اینکه اگر امروز ارزون بفروشم فردا گروه میشه.نصف این گرونی جوه و تقصیر خودمونه. - دلار توی متکا ذخیره نکنیم. - تولید ملی بخریم. اما توقع کیفیت هم داشته باشیم»

علمدار کمیل هم با اشاره به جمله دکتر قالیباف در مناظرات انتخاباتی نوشته «درختی که 4 سال ثمر نده .... دیگه نمیده، استعفا میدادم»

کاربر دیگه ای هم خواستار بها دادن به تولید ملی و حمایت از کالای داخلی و مبارزه با کالای قاچاق شده

الهه ترکمن هم با اشاره به عکس منتشر شده از روحانی در توچال در حال و هوای جام جهانی با کنایه نوشته «فعلا بازی رو میدیدیم،فردا میرفتیم سورتمه ی توچال»

محب شیعه اما می گوید، دولتی اصلا بنای درست کردن اوضاع را ندارد و کمک به او بی فایده است، او می‌گوید "دولتی که قصدش درست نشدن اوضاع مردم و اقتصاد هستش چجور باید کمکش کرد؟؟"

اینها تنها بخشی از نظرات کاربران توئتیر در اینباره است اما پیشنهاد شما به تیم اقتصادی دولت چیست؟

ارسال نظر: