آیت‌الله آل هاشم:

ناآرامی‌های اخیر تهران هیچ ارتباطی به اصناف و بازاریان نداشت

کدخبر: 2227980

ملت ما آگاه به زمان و دشمن شناس هستند و با اخلاگران نظم و امنیت با اقتدار مقابله می‌کنند اما بی‌توجهی مسئولان را نیز به مشکلاتشان برنمی‌تابند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی به مناسبت سالگرد شهدای این حزب با بیان اینکه مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی گلایه دارند اظهار داشت: ناآرامی‌های اخیر در بازار تهران هیچ ارتباطی به اصناف و بازاریان ندارد و معدود کسانی که خواسته‌های به حق مردم را به آشوب‌های خیابانی تبدیل می‌کنند از بیرون دستور می‌گیرند.

امام جمعه تبریز افزود : نقش بی‌بدیل اصناف در برهه‌های مختلف تاریخی نظام اسلامی از روزهای سخت انقلاب گرفته تا جانفشانی در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و با این عزت و اقتدار در برابر دشمنان تسلیم نخواهند شد.

وی با تاکید براینکه دولت مردان باید کنترل بازار نابسامان سکه و ارز را به دست بگیرد گفت : همراهی مردم با دولت برای آرامش بازار امری ضروری است تا تلاش دشمنان برای موج سواری در این شرایط ناکام بماند.

‌‌آل‌هاشم گفت‌: مردم، اصناف و بازاریان تبریز در این جنگ اقتصادی که دشمنان بعداز برجام آن را کلید زده‌اند، نه مغازه‌هایشان را تعطیل می‌کنند و نه بهانه دست بدخواهان می‌دهند بلکه با غیرت همیشگی شان نبض بازار را به دست می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مردم علاقمند به نظام و انقلاب خود هستند خاطرنشان کرد : ملت ما آگاه به زمان و دشمن شناس هستند و با اخلاگران نظم و امنیت با اقتدار مقابله می‌کنند اما بی‌توجهی مسئولان را نیز به مشکلاتشان برنمی‌تابند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: مشکلاتی مانند اشتغال جوانان و ازدواج آنها و همچنین مشکلات معیشتی خانواده‌های ایرانی را در تگنا قرار داده و این موضوع را هر روز در مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه شاهد هستیم که توجه جدی مسئولان اجرایی را می‌طلبد.

‌آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان گفت‌: نهال این انقلاب و نظام اسلامی با خون پاک این شهدا امروز به ثمر نشسته و دشمن با آگاهی از اندیشه‌های والای شهید دکتر بهشتی حادثه تلخی را رقم زد که ملت ایران را برای همیشه تاریخ داغدار کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به حضور و نقش با صلابت شهید دکتر بهشتی در پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: تدوین قانون اساسی را مدیون این شهید بزرگوار هستیم و همچنین شهید بهشتی بناگذار قوه قضاییه در ایران اسلامی است.

وی افزود: به تعبیر امام راحل این شهید بزرگوار مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود و شهید بهشتی مثل یک ملت بود برای ملت ما بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد : زورگویان و بدخواهان ملت ایران بداند خط ترسیم شده امام راحل با همان صلابت و اقتدار به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز قوام و دوام دارد چرا که برای پایداری آن ملت همیشه در صحنه ایران جان و مال خود فدا می‌کنند.

ارسال نظر: