برانکو: کیروش مربی قهرمانی است که قهرمانی ندارد

کدخبر: 2227984

برانکو ایوانکویچ در پاسخ گفت: من نمی‌دانم موضوع چی هست؟ منظور شما همان شخصی است که می‌خواهد مرا از ایران و پرسپولیس اخراج کند. ایشان و رفیق خبرنگارش؟

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با یورونیوز به اظهارات کارلوس کی‌روش گفت:‌ کی‌روش؟ منظورتان بازیکن ذوب آهن است که در دقیقه آخر به ما گل زد؟

وی با توضیح خبرنگار یورونیوز پاسخ داد: آن مربی قهرمان را می‌گویید که هیچ قهرمانی نداشته اما ظاهرا قهرمان است؟

برانکو که از جواب دادن به سوالات طفره می‌رفت درباره ریشه تنش میان خود با کارلوس کی‌روش گفت: چه تنشی؟ من با کسی تنش ندارم و با کسی دعوا نکردم.

در ادامه خبرنگار یورونیوز از وی پرسید: سرمربی تیم ملی حتی در مصاحبه هایی که در روسیه انجام می داد نیز به طور ضمنی همین حرف ها را زده بود و همواره از افرادی که با موفقیت تیم ایران ناراحت می شوند یاد می کرد؟ شما خودتان حس می کردید که مخاطب این سخنان هستید؟

برانکو ایوانکویچ در پاسخ گفت: من نمی‌دانم موضوع چی هست؟ منظور شما همان شخصی است که می‌خواهد مرا از ایران و پرسپولیس اخراج کند. ایشان و رفیق خبرنگارش؟

برانکو همچنین در پاسخ به سوالی درباره ریشه دعوت نشدن سید جلال حسینی، بازیکن تیم پرسپولیس به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع را به دلیل اختلاف کی‌روش با خودش می‌‌داند گفت: ایشان (سید جلال) به تیم خودش وفادار است و گل می‌زند. ولی ظاهرا او (کی‌روش) از این موضوع خوشش نمی آید.

در نهایت مربی پرسپولیس با زیرکی از پاسخ دادن به آخرین سوال طفره رفت و زمانی که خبرنگار یورونیوز از او درباره قصد وی برای رفتن به فدراسیون جهت اعتراض به حرف‌های کی‌روش پرسید، گوشی تلفن را از دست مترجم گرفت و به انگلیسی گفت: «الو دوست من!» و سپس به زبان فارسی مکالمه را اینگونه تمام کرد: «خداحافظ! خسته نباشید. خداحافظ»

منبع:‌فارس

ارسال نظر: