دادستان کرج در گفتگو با نسیم:

دادستانی دستور بررسی علت آتش‌سوزی کرج را صادر کرد

کدخبر: 2228673

به دنبال آتش‌سوزی در بازار پونه گلشهر حاجی رضا شاکرمی در گفتگو با نسیم از دستور ویژه بررسی  علت آتش سوزی خبر داد.

نسیم آنلاین : به دنبال آتش‌سوزی در بازار پونه گلشهر حاجی رضا شاکرمی در گفتگو با نسیم از دستور ویژه بررسی علت آتش سوزی خبر داد.

حاجی رضاشاکرمی با بیان اینکه موضوع به کارشناسی ارجاع شده و تیم‌های کارشناسی در حال بررسی موضوع هستند گفت در صورت عامدانه بودن آتش سوزی با مسببین آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با وجود احتمال اتصالی برق و سابقه بروز آتش سوزی در بازار به علت اتصالی برق باید منتظر گزارش اولیه کارشناسی باشیم و بدون نظر کارشناسان نمی‌توان در خصوص عامدانه یا غیر عمد بودن آتش‌سوزی اظهار نظر کرد.

بازار پونه گلشهر صبح امروز دچار حریق شد و در آتش سوخت. در این بازار دست‌فروشان در ۸۰۰ غرفه ساماندهی شده بودند. بر اساس حریق کل این بازار در آتش سوخت.

تلاش یک ساعته اتش نشانان برای مهار آتش

حمید یساولی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان کرج با اشاره به حادثه آتش‌سوزی بازارچه دستفروشان کرج «پونه» در محدوده ۴۵ متری گل شهر، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۶ و ۱۷ دقیقه امروز صبح اطلاع‌رسانی شد و نیروهای عملیات سازمان باگذشت مدت‌زمان سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

وی در ادامه با اشاره به اعزام ۱۷ دستگاه خودروی عملیات آتش‌نشانی به محل حادثه، گفت: ۴۲ نیروی عملیاتی نیز به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بابیان اینکه ۱۵ نفر از مسئولان ایستگاه‌های آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر بوده و این عملیات را مدیریت کرده‌اند، افزود: مدت‌زمان این عملیات یک ساعت به طول انجامیده است.

یساولی با اشاره به اینکه سقف غرفه‌های موجود در بازار از مواد قابل اشتعال مانند گونی بوده است، گفت: جنس عمده غرفه‌ها نیز پوشاک بوده است.

علت حادثه مشخص نیست

وی با تأکید بر اینکه برق مورداستفاده در این بازارچه غیرمجاز بوده است، افزود: علت حادثه در دست بررسی است و به‌زودی اعلام می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تأکید کرد: این حادثه دو مصدوم برجا گذاشت که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل‌شده‌اند.

ارسال نظر: