مهاجم برزیلی در انتظار جدایی انصاری‌فرد از المپیاکوس

کدخبر: 2232140

مهاجم ۲۴ ساله برزیلی برای پوشیدن پیراهن تیم پرافتخار یونانی در انتظار جدایی ملی‌پوش ایرانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گازتای یونان، تیم المپیاکوس مهیای فصل جدید سوپر لیگ یونان است و همه چیز به غیر از انتقال کریم انصاری فرد طبق برنامه پیش می رود.

این روزنامه ورزشی یونان در ادامه با اشاره به حضور زیل، مهاجم 24 ساله کامرونی دارای پاسپورت برزیلی در فهرست خریدهای باشگاه المپیاکوس نوشت: کریم انصاری فرد از فهرست فروش المپیاکوس خارج نشده اما تا زمانی که به تیم دیگری انتقال نیابد جذب مهاجم جدید سخت خواهد بود. یکی از گزینه های اصلی جایگزینی کریم انصاری فرد که در رادار باشگاه المپیاکوس قرار دارد زیل، مهاجم فعلی تیم ماریتیموی پرتغال است. او در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال 9 گل در 15 بازی به ثمر رساند و 2 پاس گل داد. پیوستن زیل به المپیاکوس منوط به جدایی کریم انصاری فرد است.

همچنین سایت خبری باشگاه المپیاکوس امروز (پنجشنبه) در بخش اخبار اصلی خود آورده است: کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی، ملی پوشان ایرانی یکشنبه آینده به اردوی تیم المپیاکوس در بلژیک ملحق می شوند. پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی المپیاکوس به طور طبیعی روی این 2 بازیکن ایرانی برای فصل آینده حساب باز کرده و فقط ماندن انصاری فرد با توجه به پیشنهادهای رسیده هنوز مشخص نیست.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: