گزارش منتشر نشده از عملکرد شهرداری تهران!

کدخبر: 2250896

مهدی افروزمنش، روزنامه‌نگار حوزه‌ی شهری در یک رشته توئیت به انتشار خشی از عملکرد شهرداران مناطق تهران را در یکسال گذشته پرداخته

به گزارش نسیم‌آنلاین، مهدی افروزمنش، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب حوزه‌ی شهری در توییتر خود با ادعای دستیابی یه یک گزارش داخلی شهرداری در خصوص عملکرد شهرداران مناطق مختلق تهران نوشت:

«‏در این رشته توییت بخشی از عملکرد شهرداران مناطق تهران را در یکسال گذشته می خوانید که اراده ای بر انتشار آن نبوده و نیست. این اطلاعات برگرفته از یک گزارش درون سازمانی است که نسخه ای به دست من رسیده است.

‏اهمیت این گزارش در این است که برای اولین بار می توانیم به تطبیق بخشی از شعارهای انتخاباتی و عملکردها و نتیجه آرای خودمان نگاه کنیم. نمی دانم این گزارش به اعضای شورا داده شده یا نه اما چهارنفرشان در مکالمه خصوصی با من اظهار بی اطلاعی کردند.

‏۱- بدترین عملکرد مختص مناطق ۲۲- ۱۸ و ۱است که متاسفانه هر سه آنها منصوب اصلاح طلبان بوده و دو تن از آنها به سبب فعالیت هایشان در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان این پست را دریافت کرده اند.

۲- ‏ بهترین عملکرد شهرداری هم به منطقه ۷ اختصاص پیدا کرده که اتفاقا در هنگام انتصاب همه او را منتسب به جریان قالیباف دانستند که پر بیراه هم نبود، به خصوص که قایم مقام ایشان نقش بسیار پررنگی در کسب این رتبه داشت و صد در صد قالیبافی محسوب می شود.

‏۳- نکته بسیار تاسف برانگیر این است که با شاخص های یکسان بهترین منطقه در زمان اصلاح طلبان ۷۴ از ۱۰۰ نمره را کسب کرده اما همین ارزیابی در زمان قالیباف ۸۹ از ۱۰۰ بود که نشان می دهد اداره شهر به صورت کلی عقب گرد داشته است.

‏۴- ارزیابی سال گذشته تماما توسط اصلاح طلبان انجام شده و احتمال اعمال نفوذ جریان های دیگر در آن صفر است.

‏۵- ارزیابی ها در زمینه های مختلف اعم از فعالیت های عمرانی، شاخص های توسعه، منابع انسانی، امکانات شهری و شهرسازی و امور مالی انجام شده است

‏۶- نکته جالب توجه این است که بیشترین انتصابات سیاسی- خانوادگی، طایفه ای و رابطه ای هم در سه منطقه اخر انجام شده است از جمله مثلا برادر معاون سابق ( ۱۰ روز پیش تغییر کرد) قایم مقام منطقه ۲۲ است و یا رییس اسبق سازمان بازرسی معاون شهردار منطقه ۱

‏۷- یکی از بیشترین آمارهای به کارگیری فعالان ستادهای انتخاباتی و طایفه ای در دو تا از سه منطقه آخر است که نتیجه در رتبه بندی مشخص شده است.

‏۸- استفاده از مدیران غیرمرتبط هم یک معضل بسیار جدی در هر سه منطقه ضعیف به شمار می آید. مثلا سابقه معاون ترافیک م ۲۲ اینطور نوشته شده " کنترل صورت وضعیت، نوشتن صورتجلسات و کنترل نقشه های آرماتور بندی و بتن ریزی پروزه های شرکت……

‏۹- معاون منابع انسانی منطقه ۲۲ فارغ التحصیل مهندسی صنایع است، معاون برنامه ریزی منطقه ۱۸ مهندس کامپیوتر، معاون منابع انسانی همین منطقه مدیریت بازرگانی خوانده و معاون مالی اش فوق لیسانش شهرسازی دارد..

‏۱۰- اما جالبت ترین اتفاق معاون اجتماعی منطقه یک است که رییس اسبق سازمان بازرسی شهرداری تهران بوده است و تمام سوابقش هم بازرسی و حراست است. درباره تحصیلات ایشان اطلاعاتی نیست اما در عکس ضمیمه برنامه ایشان و غلط های فاحش املایی را بخوانید.

‏۱۱ - غلط های املایی فاحش برنامه معاون اجتماعی منطقه ۱

‏۱۲- با احتیاط و با استناد به شنیده ها باید بگویم دو تا از ضعیف ترین شهرداران منتسب به حزب اتحاد و یک نفر از لرها است. رد پای نزدیکان عارف در یکی از مناطق هم به شدت مشهود است.

‏۱۳- به علت زیادی اطلاعات و کمبود فضا ناگزیر بقیه مناطق را فاکتور می گیرم.»

ارسال نظر: