اعلام نارضایتی «جامعه مدرسین» از اوضاع اقتصادی در جلسه با دولتمردان

کدخبر: 2251414

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه مدرسین در جلسات مختلف با دولتمردان مراتب نارضایتی خود از وضع موجود و فشار اقتصادی را ابراز کرده است.

آیت الله حسن ممدوحی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر گفت: جامعه مدرسین در ماه های اخیر با دعوت چندباره از مسئولان دولتی، مراتب نارضایتی خود از وضع موجود و فشار اقتصادی که زندگی مردم را دچار مشکلات جدی کرده، ابراز کرده است.

بیشتر بخوانید

میرسلیم: تا فساد ریشه کن نشود اقدامات اصلاحی در اقتصاد بی فایده است

وی با اشاره به آخرین جلسه جامعه مدرسین با مسئولان دولتی گفت: در این جلسه که با حضور برخی دولتمردان برگزار شد، اعضای هیئت رئیسه جامعه مدرسین تاکید کردند که مشکلات اقتصادی ماه های اخیر نمی تواند به شکل طبیعی به وجود آمده باشد و با مدیریت انقلابی می توان بر توطئه های خارجی و بی تدبیری های داخلی فائق آمد.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هیچ مشکل غیرقابل حلی در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: متاسفانه عامل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور بی تدبیری مسئولان در مدیریت امور است.

آیت الله ممدوحی سکوت دولتمردان در برابر هیجانات اخیر اقتصادی را ابهام آفرین دانست و گفت: چرا با وجود کشف و ضبط بسیاری از کالاهای احتکار شده، این کالاها از سوی دولت روانه بازار نمی شود تا قیمت ها تعدیل و به نرخ واقعی بازگردد؟

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: