ارکستر خیابانی در سفره خالی مردم

کدخبر: 2256778

اگر خوشبینانه به این موضوع بنگریم باید بیان کنیم دولت در تشخیص الویت ها دچار اشتباه شده است و این مسیر باید اصلاح شود و دولت تمام توان خود را برای حل مشکلات اقتصادی قرار دهد؛ اقدامی که قطعا بیش از کنسرت های خیابانی  منجر به شادی و امید مردم خواهد شد.

نسیم آنلاین : در روزهایی که مردم منتظرند دولت خبر از بسته های کوتاه مدت و بلند مدت برای عبور از مشکلات اقتصادی بدهد. مشکلاتی که به اذعان کارشناسان، ریشه در ناکارآمد مدیریتی دارد. دولت سرگرم برنامه های دیگری است که سودی برای سفره مردم نخواهد داشت.

در حالی که بی‌عملی و اقدامات نادرست دولت بویژه در مدیریت سکه و ارز موجب تلاطم و بی‌ثباتی اقتصاد شده است امری که واکنش مجلس شورای اسلامی و طرح سوال از رئیس جمهور را در پی داشت. اما دولت تمرکز خود را برای حل مسائلی چون ورزشگاه رفتن بانوان و برگزاری کنسرت های خیابانی قرار داده است.

برگزاری کنسرت های خیابانی رایگان به بهانه شاد کردن مردم در اوضاع بد اقتصادی که با حمایت وزارت ارشاد برگزار میشد بخشی از این برنامه های دولت است. اگر از برخی موارد چون اختلاط های غیر شرعی و برخی حواشی این کنسرت ها بگذریم باید مسئولان امر به این سوال پاسخ دهند که در این شرایط که مردم با مشکلات عدیده اقتصادی روبرو هستند کنسرت خیابانی تا چه حد می تواند مرهمی بر مشکلات مردم باشد؟ آیا برگزاری کنسرت خیابانی جایگزین مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی خواهد شد؟

اقدام به فرار به جلو برای مساله سازی در حوزه‌های فرهنگی - اجتماعی برای فرار از فشار عمومی افکار در حوزه مشکلات اقتصادی گزاره ای است که در تحلیل این اقدام دولت می توان به آن اشاره کرد اما اگر خوشبینانه به این موضوع بنگریم باید بیان کنیم دولت در تشخیص الویت ها دچار اشتباه شده است و این مسیر باید اصلاح شود و دولت تمام توان خود را برای حل مشکلات اقتصادی قرار دهد؛ اقدامی که قطعا بیش از کنسرت های خیابانی منجر به شادی و امید مردم خواهد شد.

ارسال نظر: