رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها در گفتگو با نسیم آنلاین:

دستاوردهای انقلاب را در دانشگاه‌ها تبیین می‌کنیم

کدخبر: 2258964

ما آن چیزی که در نهاد مرکزی انجام دادیم که در ذیل اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست از نهاد های دانشگاه های سراسر کشور طرح ها را جهت تبین دستاورد های انقلابی اسلامی خواستیم و در حال تجمیع آن ها هستیم اماودر حال حاضر گزارش خاصی نمی توانم ارائه بدهم

نسیم آنلاین: امروز دانشکده ادبیات دانشگاه تهران شاهد همایش بسیج اساتید سراسر کشور بود. این مراسم در کنار دیگر مهمانان و برنامه های مختلف خود، میهمان حجت الاسلام رستمی رئیس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها هم بود که انتصاب او به عنوان یک روحانی جوان به ریاست نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها مورد استقبال دانشگاهیان قرار گرفته است. او در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» در مورد برنامه هایی که در دوره جدید نهاد برای تبین دستاورد های انقلاب اسلامی در دانشگاههای کشور برگزار خواهد شد گفت: « نهاد هر دانشگاهی به اقتضای شرایط خود باید در این حوزه برنامه ریزی بکند و دست به اقدام بزند. ما آن چیزی که در نهاد مرکزی انجام دادیم که در ذیل اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست از نهاد های دانشگاه های سراسر کشور طرح ها را جهت تبین دستاورد های انقلابی اسلامی خواستیم و در حال تجمیع آن ها هستیم. اما در حال حاضر گزارش خاصی نمی توانم ارائه بدهم.»

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به انتصاب رئیس جوان، باید شاهد تغیر و تحولات گسترده در نهاد رهبری در دانشگاه ها باشیم هم گفت: «نه لزوما، حتما برنامه های جدیدی خواهیم داشت اما برنامه های قبلی را که مفید می دانیم را هم ادامه خواهیم داد»

ارسال نظر: