سردار رحیمی خبر داد؛

پایان فعالیت مساجد و تکایا در ماه محرم از ساعت ۱۱ شب

کدخبر: 2262495

سردار رحیمی از لزوم اتمام فعالیت‌های مساجد و عزاداران حسینی در ساعت ۱۱ شب خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم کارگاه مسئولیت سایبری ویژه کسب و کار مجازی که به مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۸ شهرداری تهران در فرهنگسرای گلستان برگزار شد، در رابطه با نظارت بر فعالیت استارت آپ ها، گفت: انجام این کار در تمام دنیا مرسوم است و کشور ما نیز از این قائده محروم نخواهد بود.

وی افزود: پلیس نظارت خود را بر انجام تمام مشاغل موجود در کشور خواهد داشت و در این حوزه با افراد ناسالم و مسئله دار برخورد قاطع خود را انجام خواهد داد.

سردار رحیمی گفت: هر کسی که در کشور بتواند حتی یک شغل را ایجاد کند پلیس از وی حمایت خواهد کرد و در فضای استارت آپ ها پلیس به عنوان نهاد نظارتی وارد شده است و بر همین اساس ما به سه نهاد پلیس فتا، پلیس امنیت و اماکن و پلیس راهنمایی و رانندگی ماموریت هایی را واگذار کرده ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت: طبق نظارت های ما در حوزه استار تاپ ها می بایست افراد سالم و با صلاحیت کامل وارد این فضا شوند و کسانی که قصد ضربه زدن به فضای کسب و کار در حوزه اقتصادی را دارند شناسایی شده و طبق قانون برخورد قاطع با آنها انجام خواهد شد.

وی افزود: همه ما به عنوان شهروند اعضای خانواده های خود و سرمایه هایمان را در این حوزه آورده ایم و قطعا یک فضای امن اقتصادی حاکم بر این فضا می بایست ایجاد شود تا کسانی که قصد اشتغال زایی و کسب درآمد را دارند با خیال راحت به انجام فعالیت های خود ادامه دهند.

سردار رحیمی در رابطه با فعالیت پلیس در ایام ماه محرم گفت: ۵ هزار مسجد، تکایا و حسینیه ها در رصد نظارت پلیس قرار دارند.

وی در ادامه افزود: با حضور همیاران عاشورایی که غالبا همه از بسیجیان و ماموران نیروی انتظامی هستند، مراسم عزاداری امام حسین (ع) در این اماکن برگزار خواهد شد و مردم بدانند که پلیس در کنار آنها حافظ امنیت و جانشان خواهد بود .

سردار رحیمی در پاسخ به مدت زمان فعالیت عزاداران حسینی در مساجد و تکایا و حسینه ها گفت: تمامی مراسمات عزاداری محرم در تمامی نقاط پایتخت بایستی تا ساعت ۱۱ شب تمام شود. بعد از این زمان هیچ مسجد تکیه و حسینیه ای در رابطه با عزاداری امام حسین (ع) نبایست فعالیتی را داشته باشند.

وی در پایان گفت: اقدامات ترافیکی و مراقبتی و انضباطی توسط پلیس به منظور برقراری هر چه بهتر مراسم عزاداری در ماه محرم انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: