سرهنگ نوروزی:

قهوه خانه‌ها در ایام ماه محرم فعالیتشان را کمتر کنند

کدخبر: 2262505

رئیس پلیس امنیت پایتخت فعالیت پلیس امنیت در ماه محرم را تشریح کرد.

سرهنگ علی نوروزی رئیس پلیس امنیت پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه کارگاه مسئولیت سایبری ویژه کسب و کار مجازی تهران که به مدیریت سازمان فرهنگی و هنری منطقه ۸ شهرداری تهران در فرهنگسرای گلستان برگزار شد، گفت: برگزاری این کارگاه در رابطه با فضای کسب و کار در فضای مجازی است و پلیس امنیت نیز در بعد فضای اماکن به این مسئله ورود کرده است.

وی در رابطه با فعالیت های پلیس امنیت در ماه محرم گفت: پلیس امنیت مانند دیگر نهادهای پلیس نیز خود را پیشگام قرار داده و در این زمینه با شروع ماه محرم سعی در تامین امنیت در فضای پایتخت را دارد. پلیس امنیت، وظیفه برقراری امنیت و محافظت از منازل، خودروها، معابر شهر و ... را دارد.

رئیس پلیس امنیت و اماکن پایتخت در رابطه با فعالیت سفره خانه ها و قهوه خانه ها گفت: طبق توافقات مالکان سفره خانه ها با اداره اماکن در جلسات نیمه اول سال جاری، در نیمه دوم سال نیز فعالیت مالکان سفره خانه ها و قهوه خانه ها طبق توافقات ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: افرادی که به سفره خانه ها مراجعه می کنند، می بایست ضوابط امکان عمومی را رعایت کنند و همکاری با پلیس را دستور کار خود قرار دهند و به قوانین وضع شده احترام بگذارند تا از فیوضات این ماه عزیز همگی بهره ببرند.

سرهنگ نوروزی در رابطه با نقش پلیس امنیت در رونق فضای کسب و کار مجازی گفت: پلیس فتا در فضای مجازی نقش تامین امنیت کاربران را به عهده دارد و در اماکن نیز پلیس امنیت و اماکن عمومی عهده دار تامین امنیت افراد و شهروندان است.

وی در پایان در رابطه با استارت آپ ها گفت: پلیس امنیت در این خصوص طبق ضوابط و قوانین موجود در حال فعالیت است و اگر فعالیت ها در چهار چوب مقررات انجام شود، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: