قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

دشمنان با تمام توان برای ضربه به نظام اسلامی به میدان آمده‌اند

کدخبر: 2262621

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به نظام اسلامی به میدان آمده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران که با حضور محمد حسین مقیمی، استاندار تهران و برخی از ائمه جمعه، روسای سازمان ها و نهادهای مختلف استان تهران در سالن استانداری تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: امسال بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به نظام اسلامی به میدان آمده اند.

وی افزود: ۲۴ دستگاه و نهاد عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و امامان جمعه رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان های کشور هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: آمریکا اذعان دارد که به دلیل نفوذ جمهوری اسلامی نتوانسته است به اهداف خود در غرب آسیا برسد، دشمن تلاش دارد تا مردم از نظام ناامید شوند و به وسیله همین ناامیدی زمینه شکاف در کشور را ایجاد کند. از مهرماه کار اجرایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می شود و کار تببینی و بصیرتی انجام می شود.

لطفی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارنامه ۴۰ساله نظام برآمده از نظام دینی و پاسخ به شبهات مطرح در جامعه سه هدفی است که در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دنبال می شود و باید پاسخ به شبهات مستدل و منطقی باشد.

در ادامه این نشست، محمدحسین مقیمی هم اظهار داشت: چهلم در انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد چرا که در قم و تبریز و یزد و سایر شهرها چهلم شهدا بود که قیام ها صورت می گرفت که همه اینها از اربعین اباعبدالله نشات می گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه امسال چهلمین سال انقلاب اسلامی را در پیش داریم و هرسال دستاوردهای انقلاب در دهه فجر تبیین می شد و مردم در جریان فعالیت ها قرار می گرفتند افزود: امسال به دلیل اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و عدد چهل بسیار در فرهنگ ما مهم است این جشن از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

وی گفت: با وجود همه مشکلات موجود، باید بگوییم این مشکلات و شرایط پیچیده تر از امسال را پشت سر گذاشته ایم؛ لذا در دهه فجر باید به مردم امید داد و آینده روشنی را برای مردم ترسیم کرد چرا که شهدا و جانبازان از جان گذشتند تا ما بتوانیم امسال چهلمین سال را جشن بگیریم.

استاندار تهران بیان داشت: امروز در شرایط خاصی هستیم و جنگ اقتصادی شدیدی بر ما تحمیل شده است؛ در این جنگ، آثاری را هم خواهیم دید و ما در این راه استقامت را انتخاب کرده ایم و حتما در این راه پیروز می‌شویم و از این شرایط عبور می کنیم و باید با برنامه ریزی که مربوط به جنگ اقتصادی است این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: باید تبلیغات و عملکرد و فعالیت های ما باید طبق این جنگ باشد و بتوانیم نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم و اینگونه است که در مواجهه با استکبار پیروز خواهیم شد و ملت ایران از شرایط کنونی عبور می کنیم.

مقیمی بیان کرد: کارهای بزرگی که در کشور شده آنقدر عظیم است که مشکلات جزیی نباید اصل آن را زیر سوال ببرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید در حوزه های فیزیکی خلاصه شود چرا که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود که تمام ارکان کشور را زیر و رو کرد، ما در تمام وجوه حوزه فیزیکی در انقلاب اسلامی بسیار موفق بوده ایم و در بخش های فرهنگی و زیربنایی حرف هایی زیادی برای گفتن داریم.

وی اضافه کرد: باید جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید در شان انقلاب باشد و مردم تشنه آن هستند که بدانند که انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی را به همراه داشته و باید این دستاوردها بیان شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: