عضو شورای شهرستان قدس مطرح کرد؛

درصد زیادی از شهر قدس بافت فرسوده است/ تعریض معابر شهر قدس در دستور کار شهرداری

کدخبر: 2263198

عضو شورای شهرستان قدس گفت: تعریض معابر شهر قدس در دستور کار شهرداری این منطقه است.

بنفشه رفیعی عضو شورای شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه درصد زیادی از شهر قدس بافت فرسوده است، گفت: این عامل باعث شده تا معابر باریک و غیرقابل نفوذ باشد.

وی افزود: همچنین ریز دانگی منطقه باعث شده تا خانه ها کوچک تر و تراکم جمعیت بیشتر باشد. به همین دلیل علاوه بر باریک بودن معابر، تراکم جمعیت زیاد نیز مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.

عضو شورای شهرستان قدس با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای نوسازی بافت فرسوده همه شهرستان ها اختصاص داده شده است، گفت: شورای شهرستان ها باید در این زمینه فعال باشند . در شهر قدس اطلاعیه هایی در سطح شهر برای جلب مشارکت شهروندان در خصوص نوسازی و بهسازی منازل نصب کرده ایم. همچنین در تلاش هستیم با شرکت معتمدین محل مردم را با فواید بهسازی و نوسازی آشنا کرده و آنها را مجاب به این کار بکنیم.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت انشعابات فاضلاب در شهرستان قدس

رفیعی با تأکید بر اینکه تعریض معابر در دستور کار شهرداری و شورای شهرستان قدس است گفت: به همین منظور کمیته تعریض در شهرداری قدس ایجاد کردیم ، اما ثمربخشی این اقدام زمان بر است؛ چراکه باید با تک تک مالکین توافقات لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: شهرستان قدس فشرده ترین شهرستان استان تهران است

عضو شورای شهرستان قدس با تأیید اینکه در بعضی از معابر شهرستان قدس نورپردازی و روشنایی ضعیف است و همین عامل باعث ایجاد حس ناامنی در شهروندان شده است، گفت: با اینکه مسئله روشنایی جزء حیطه کار شهرداری نیست، اما جلساتی را با رئیس اداره برق شهرستان برگزار کردیم و لیست معابری که از روشنایی مناسب برخوردار نیستند را به او ارائه کردیم؛ همچنین تلفن گویایی ایجاد شد تا شهروندان گزارش های لازم را ارائه دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: