لیگ جهانی کاراته - برلین؛

مهدیزاده برای کسب مدال برنز تلاش می کند/چهار کاراته کا حذف شدند

کدخبر: 2263228

ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با حضور کاراته کای سبک وزن تیم ملی ایران در دیدار رده بندی و حذف چهار کاراته کای دیگر کشورمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ۷۶۳ کاراته کا از ۷۲ کشور به میزبانی آلمان در برلین آغاز شد. کاراته کاهای ایران امروز در اوزان ۶۰- و ۶۷ کیلوگرم مردان و کاتای تیمی بانوان به روی تاتامی رفتند که تا اینجای کار چهار کاراته کا از دور مسابقات حذف شده اند.

در کاتای انفرادی بانوان نگین باقری در همان مبارزه نخست برابر«گریس لائو مو سونگ» از هنگ کنگ ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و با شکست این حریف برابر نماینده ژاپن، باقری از دور مسابقات کنار رفت.

در کومیته انفرادی وزن ۶۰- کیلوگرم، امیرمهدیزاده کار خود را با برتری ۲ بر صفر برابر «ساموئل مارکزه» از ایتالیا آغاز کرد و در ادامه با همین نتیجه برابر «جیوانی مارتینز» از ونزوئلا به برتری دست یافت و سپس با رای داور «دانیله گروسو» از ایتالیا را پشت سر گذاشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدیزاده در این مرحله برابر «یوگو کوزاکی» از ژاپن دارنده مدال طلای زیر۲۱ سال جهان ۴ بر ۳ باخت و به دیدار رده بندی رفت تا روز یکشنبه برای کسب مدال برنز تلاش کند.

مجید حسن نیا دیگر کاراته کای ایران در وزن ۶۰- کیلوگرم ابتدا «آندراس کیز» از مجارستان را یک بر صفر شکست داد و سپس با همین نتیجه برابر «آرای صمدان» از ترکیه به برتری دست پیدا کرد. وی در سومین مبارزه خود ۶ بر۵ «لاوین گونزالز» از شیلی را از پیش رو برداشت و در ادامه برابر «فردوس فرضی علی اف» از آذربایجان با رای داوران بازنده تاتامی را ترک کرد و با شکست این آذری در مبارزه بعدی خود، حسن نیا از حضور در گروه شانس مجدد بازماند و حذف شد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم تیم کشورمان دو نماینده داشت که هر دو کاراته با یک پیروزی و یک شکست از دور مسابقات حذف شدند. هامون درفشی پور در اولین مبارزه پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر «فرانچسکو د اونفریو» از ایتالیا با رای داوران پیروز از تاتامی خارج شد و سپس ۲ بر صفر نتیجه را به «استفان استیماچ» از کرواسی واگذار کرد و با شکست این رقیب در مبارزه بعدی، درفشی پور حذف شد.

همچنین سعید احمدی پس از برتری ۳ بر صفر برابر «رافیض حسن اف» از آذربایجان، ۸ بر ۵ نتیجه را به «ماریو هودزیچ» از مونته نگرو واگذار کرد و این رقیب هم دور بعد باخت تا احمدی هم از دور رقابتها کنار برود.

در ادامه این مسابقات طراوت خاکسار و بهمن عسگری به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: