چرا FATF با عربستان و امارات که علنا از تروریسم حمایت می‌کنند کاری ندارد؟

دیگر از نه گفتن به «کاپیتولاسیون» کوتاه نخواهیم آمد!

کدخبر: 2265777

این‌ها اگر دل‌شان برای قربانیان تروریسم سوخته بود و جهدشان علیه تروریست‌ها و آدم‌کش‌ها بود، جلوی عربستان و امارات و حتا دولت‌های خودشان را می‌گرفتند. هزینه‌ی ترور و تروریسم را ما می‌دهیم، بعد باید سرمان منت بگذارند و اتهام حمایت از تروریسم و تحت نظر قرار گرفتن را هم به جان بخریم؟! این یک‌جور کاپیتولاسیون نوین نیست؟ به نظرتانحق توحش از ما نمی‌گیرند؟!

نسیم انلاین: سهیل کریمی در صفحه شخصی خود نوشت: می‌گویند: «FATF برای شفاف‌سازی نقل و انتقالات مالی است. برای این است که ارزهایی که به حساب تروریست‌ها ریخته می‌شود شناسایی شده و جلوی‌ش را بگیرند. اگر توافق‌نامه‌اش را امضا نکنیم از نام و نان می‌اندازندمان.»

یکی نیست بگوید: «خب پدر آمرزیده‌ها! این‌ها اگر این‌کاره بودند و دل‌شان برای قربانیان تروریسم سوخته بود و جهدشان علیه تروریست‌ها و آدم‌کش‌ها بود، جلوی عربستان و امارات و حتا دولت‌های خودشان را می‌گرفتند. هزینه‌ی ترور و تروریسم را ما می‌دهیم، بعد باید سرمان منت بگذارند و اتهام حمایت از تروریسم و تحت نظر قرار گرفتن را هم به جان بخریم؟! این یک‌جور کاپیتولاسیون نوین نیست؟ به نظرتان حق توحش از ما نمی‌گیرند؟!

حزب‌الله و جهاد اسلامی و حماس که در کشور خودشان از عرض و ناموس خودشان دفاع می‌کنند تروریست‌اند ولی داعش و تحریرالشام و مجاهدین خلق و الاحوازیه و کوموله و دموکرات کردستان و جیش العدل و جندالله و غیره و ذلک که صفر تا صد از دلارهای نفتی و تسلیحات نظامی آمریکایی، اسراییلی و اروپایی تقویت می‌شوند و مردم کوچه و بازار را ذبح می‌کنند و به خاک و خون می‌کشند، شدند فعال مدنی و گروه‌های آزادی‌خواه؟!

دلارهای این‌ها را باد می‌آورد؟ برو عمو! این‌ها FATF را برای برده‌گی من و تو می‌خواهند. برای بنده‌گی من و تو می‌خواهند. این آشی است که برای ماها پخته شده و گر نه یک مورد هم پیش نیامده این‌ها برادری خودشان را به ما یا به هیچ‌کدام از خلق عالم بتوانند ثابت کنند که حالا ما این‌طور برای امضاء FATF سر از پا نشناسیم و برای‌شان خوش‌رقصی هم کنیم. یک بار برای نمونه این‌ها جلوی پول‌شویی و حمایت از تروریست‌های‌شان را بگیرند، ما هم از حزب‌الله و جهاد و حماس خواهیم خواست خودکفا بشوند و توقع کمک از ما نداشته باشند که مجبور به پول شویی هم بشویم! یک بار خیلی محکم در سال ۴۲ به کاپیتولاسیون نه گفتیم، دیگر هم کوتاه نخواهیم آمد.»

ارسال نظر: