سردار یزدی در کانون وکلای مرکز مورد تجلیل قرار گرفت

کدخبر: 2267376

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) به عنوان فرمانده گردان عمار در زمان حمله عراق در کانون وکلای مرکز مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کانون وکلای مرکز همایش دفاع از جبهه تا محکمه را به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار کرد. در این مراسم سردار محمدرضا یزدی فرمانده کنونی سپاه محمدرسول الله(ص) و فرمانده گردان عمار در زمان حمله عراق به تنگه ابوقریب مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم همچنین جمعی از وکلای ایثارگر به نام های آقایان غلامرضا امینی، سپاهی، ابوالفضل مهرآزین، ابراهیم فلاح، فرزندان شهیدان محمدی و حامل نیت و کشفی، اصغر زمانی، غلامرضا درگاهی، سیدخلیل آل یاسین و حسن صفادوست با اهداف تندیس و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

سردار یزدی در این همایش طی سخنانی با اشاره به سفرهایی که به خارج از کشور داشته و در آن ها به مقبره سرباز گمنام ادای احترام کرده است، گفت: در این سفرها از اهالی آن کشور می پرسیدم که این سربازان وطن غیر از این که در راه وطن شان کشته شده اند، دارای چه ویژگی هایی بوده اند و آیا دلشان می خواهد که فرزندان شان مانند آنها زندگی کنند یا خیر.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در این رابطه افزود: اغلب آنها می گفتند ما نمی دانیم این سربازها چگونه زندگی می کردند و من در پاسخ به آنها می گفتم ما شهدایی داریم که مردم آرزو می کنند فرزندان شان مثل آنها زندگی کنند.

وی با اشاره به این که تقدس جنگ ما در نوع نگاه و افکار رزمندگان بود، به توقیف 2 قایق انگلیسی و 2 ناو آمریکایی در سال های اخیر در آب های ایران اشاره کرد و گفت: با این که با آنها در کمال احترام و با بهترین کیفیت رفتار شد، اما آنها پس از دستگیری به زانو در می آمدند و گریه و التماس می کردند، اما شهید حججی ما دشمنان را در حسرت قطره اشکی گذارد، در صورتی که با او جنایت کارانه رفتار می شد.

سردار یزدی در پایان در جمع وکلا گفت: سعی ما در سپاه تهران این است که در چارچوب قانون حرکت کنیم و چنانچه تخلف و اشتباهی رخ دهد حتماً تذکر می دهیم و با آن برخورد می کنیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: