انجمن دفاع از قربانیان تروریسم:

جهان امروز با معظلی به نام “سازمان تروریسم” روبرو است

کدخبر: 2267398

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز تاکید کرد: تروریسم سال‌ها است که از یک تندروی عقیدتی عبور و به ابزاری در جهت تحمیل اراده نظام سلطه بر دیگر کشورها و ملت‌ها تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

فاجعه خونبار تروریستی اهواز که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان شد، بار دیگر جنایات فرقه‌های تروریستی از جمله منافقین را در اذهان عمومی مردم اهواز و ایران زنده کرد.

جهان امروز با معظلی به نام "سازمان تروریسم" که سیاست‌های آن را نظام سلطه چیدمان می‌کند روبه‌رو است. این سازمان بر بنیان خشونت و افراط‌گری استوار است و قربانی شدن هزاران هزار انسان بی‌گناه نتیجه ملموس آن برای جامعه بشری است.

تروریسم سال‌هاست از یک تندروی عقیدتی عبور و به ابزاری در جهت تحمیل اراده نظام سلطه بر دیگر کشورها و ملت‌ها تبدیل شده که بی‌شک فجایع ضدبشری در اقصی نقاط جهان محصول آن خواهد بود. دلیل این مدعا را می‌توان به خوبی در برخورد دوگانه با این پدیده شوم در عرصه بین‌المللی مشاهده کرد که فرقه‌های تروریستی با اشکال مختلف از مواهب آن برخوردار هستند.

استراتژی استفاده ابزاری از تروریسم منشاء اصلی گسترش تروریسم و ناامنی در عرصه بین المللی بوده، که پیامدهای خونبار آن جامعه جهانی را با چالش های بسیار سهمگینی مواجه و آینده بشری را در هاله ای از ابهام و تردید قرار داده است.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به نمایندگی از خانواده شهدا و جانبازان ترور ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و عرض تسلیت و ابراز همدردی با داغدیده گان و آرزوی سلامتی برای مجروحان اعلام می دارد، تنها راه رهایی جهان از معضل تروریسم، ایجاد اجماعی جهانی با محوریت سازمان ملل و تقویت همکاری‌های منطقه‌ای مبتنی بر قوانین و ضوابط نظام بین‌الملل است، تا دیگر انسانی در هیچ نقطه از جهان قربانی چنین فجایعی نشود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: