در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

جزئیات خون‌گیری مشکوک از دانش‌آموزان دختر یک مدرسه در قزوین

کدخبر: 2273100

یک مسئول در هلال احمر جزئیاتی از خون گیری مشکوک دانش‌آموزان دختر یک مدرسه در تاکستان قزوین ارائه داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، خون گیری از دانش‌آموزان دختر مدرسه‌ای در تاکستان قزوین به بهانه آزمایش قند خون توسط فردی ناشناس موجب تحصن خانواده‌های این دانش‌آموزان در شبکه بهداشت تاکستان شد.

این فرد در پوشش نیروهای هلال احمر اقدام به این عمل کرده است.

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این فرد نه امدادگر و نه عضو فعال هلال احمر بوده است فقط در یک بازده زمانی دوره‌ای از کلاس‌های هلال احمر را گذرانده ولی آموزش هایش کامل نبوده است.

وی افزود: این فرد که خود دانش‌آموز و در مقطع دبیرستان بوده شناسایی و به پلیس معرفی شد و در حال حاضر هلال احمر از وی شکایت کرده است. همچنین مسئله خون‌گیری نبوده و تنها تست قند خون گرفته شده است.

محمود محمدی‌نسب دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این رابطه گفت: به مسئولین هلال احمر قزوین اعلام شد که گزارش کاملی در این زمینه به ما ارائه دهند و در حال حاضر حراست مشغول پیگیری این قضیه است.

وی گفت: در حال حاضر جزئیاتی در این زمینه به من واصل نشده ولی باید منتظر بمانیم تا بررسی‌های دقیقی صورت گیرد. با این حال اگر خبر کذب باشد ما قطعا در هلال احمر مدعی خواهیم بود و به دلیل مخدوش شدن اعتماد مردم به این سازمان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: