ده‌بزرگی و نصرتی به فینال کشتی فرنگی المپیک جوانان رسیدند

کدخبر: 2273534

امیررضا ده‌بزرگی و محمد نصرتی به دیدار فینال رقابت‌های اوزان ۴۵ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان در آرژانتین راه یافتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک جوانان آرژانتین امروز (جمعه) در شهر بوینس آیرس آرژانتین در حال برگزاری است که دو نماینده کشتی فرنگی نوجوان کشورمان با شکست حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند.

این مسابقات در هر وزن با حضور ۶ نفر و به صورت جدول نوردیک و در دو گروه برگزار می شود که نفرات برتر هر گروه به دیدار فینال و نفرات دوم نیز به دیدار رده بندی راه می یابند.

در وزن ۴۵ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی در کشتی نخست با نتیجه ۳ بر یک آرمن نازاریان از بلغارستان را شکست داد و انتقام رقابت های جهانی کرواسی را گرفت و در کشتی دوم نیز با نتیجه ۹ بر صفر محمد شعبان از مصر را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی برای کسب مدال طلا امشب به مصاف رنزو پرالتا گنزالس از کشور اکوادور می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز محمد نصرتی در دیدار نخست با نتیجه ۵ بر صفر فرناندو آلوز از برزیل را مغلوب کرد و در دیدار دوم نیز با نتیجه ۵ بر ۳ از سد محمد اولویف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف عثمان آیایدین از ترکیه می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: