حجت الاسلام ماندگاری در گردهمایی فعالان جبهه انقلاب اسلامی:

با زیارت به نیابت از شهیدان، پرچم شفاعت را بلند کنیم

کدخبر: 2274329

حجت الاسلام ماندگاری در گردهمایی فعالان جبهه انقلاب اسلامی در اربعین حسینی: پرچم شهدا را که بلند کنیم پرچم شفاعت را بلند کردیم، پرچم جهاد و شهادت را بلند کردیم، پرچم اقتدار نظام اسلامی را بلند کردیم، پرچم عزت نظام اسلامی را بلند کردیم، پرچم سیدالشهدا را بلند کردیم، پرچم همه‌ی اهل بیت و همه‌ی انبیاء را بلند کردیم، پرچم الله را بلند کردیم، پرچم شهدا همه‌ی پرچم خوبی‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در گردهمایی فعالان جبهه انقلاب اسلامی در اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران گفت: ما اگر می‌گوییم نیابت شهدا، نه این که شهدا به ما احتیاج دارند آن‌ها که «عند ربهم یُرزقون» هستند. استاد حضرت آیت الله جوادی آملی می‌فرمودند هر کسی «عند ربهم یرزقون» را بفهمد می‌فهمد که مقام شهدا چه هست.

وی افزود: آن‌ها که خیلی مقام‌شان بالاست ما نیاز داریم به آن‌ها آویزان بشویم. پس «تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ‏» را مطالبه‌گر بشویم هم از دولت و نظام، برای این که برای این برّ شما دارید چکار می‌کنید؟ چقدر کمک کردید؟ ما نخواستیم حالا حقش این هست که زیارت امام حسین در طول سال باید تسهیلات داشته باشد ولی حالا می‌گوییم اگر نمی‌توانید لااقل زیارت اربعین را هر چی تسهیلات می‌توانید بدهید سوبسید بدهید تسهیلات بدهید به قول ما راحت بگوییم از قر و فرهای دیگرتان بزنید این‌جا بستر را برای زیارت مردم آماده بکنید می‌شود «تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ‏» نیابت شهدا داشته باشید می‌شود «تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ‏».

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: نیابت شهدا برای خودمان خوب است پرچم شهدا را که بلند کنیم پرچم شفاعت را بلند کردیم، پرچم جهاد و شهادت را بلند کردیم، پرچم اقتدار نظام اسلامی را بلند کردیم، پرچم عزت نظام اسلامی را بلند کردیم، پرچم سیدالشهدا را بلند کردیم، پرچم همه‌ی اهل بیت و همه‌ی انبیاء را بلند کردیم، پرچم الله را بلند کردیم، پرچم شهدا همه‌ی پرچم خوبی‌هاست. بنابراین امسال به نیابت از شهیدان به پیاده روی اربعین عازم می‌شویم.

ارسال نظر: