اخبار آرشیوی

کدخبر: 227483

بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا برای کسانی که به منظور کار، درمان ویا تجارت قصد سفر به این کشور را دارند به سختی ویزا صادر می کند تصریح کرد: تسهیل ویزا برای دانشجویان یک بازی تبلیغاتی است تا واقعیت

علاالدین بروجردی خاطرنشان کرد: گفت:تسهیل ویزا برای ایرانیان در باغ سبز است و نشان می دهد آمریکا با این کار می خواهد برای خود افرادی را در راستای سیاست های اطلاعاتی داشته باشد .
برنا گزارش داد: علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر اوباما درمورد بیداری منطقه و ارتباط آن با تظاهرات 88 در ایران گفت: آمریکا و انگلیس برای آنچه که سال گذشته در ایران اتفاق افتاد سرمایه گذاری کرده بودند اما مردم انقلابی ایران این حوادث را خنثی کردند. وی با بیان اینکه نظام ما نظامی مردمی است، افزود:مردم بزرگترین و قوی ترین مدافع امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند. لذا اظهارات اوباما در مورد ایستادن دولت در مقابل مردم کاملاً غلط است. رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران در کمال امنیت علی الرغم همه توطئه ها و سرمایه گذاری های آمریکایی ها برای ورود ناآرامی به داخل کشور ،مسیر شتابنده اقتدار خود را پیش می بردند و این در حالی است که محورهای مهم قدرت آمریکا در منطقه از جمله مصر از بین رفته است. بروجردی در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با تسهیل ویزا برای دانشجویان از سوی آمریکا گفت:تسهیل ویزا برای ایرانیان در باغ سبز است و نشان می دهد آمریکا با این کار می خواهد برای خود افرادی را در راستای سیاست های اطلاعاتی داشته باشد . وی تصریح کرد: آمریکا حتی برای کسانی که به منظور کار ،درمان ویا تجارت قصد سفر به این کشور را دارند به سختی ویزا صادر می کند،لذا تسهیل ویزا برای دانشجویان یک بازی تبلیغاتی است تا واقعیت.
ارسال نظر: