حربه آمریکا برای لغو بازی فوتبال ایران و ونزوئلا خنثی شد

کدخبر: 2277247

شایعه لغو بازی تیم‌های فوتبال ایران و ونزوئلا در حالی مطرح شده است که دلیل آن را فشار‌های آمریکا بر بازیکنان ونزوئلایی عنوان کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امروز(دوشنبه) شایعاتی مبنی بر احتمال لغو دیدار دوستانه تیم های فوتبال ایران و ونزوئلا در برخی رسانه های داخلی مطرح شد و این در حالی است که دلیل آنرا موضوع ممانعت آمریکا از حضور بازیکنان ونزوئلایی در باشگاه های این کشور بعد از سفر به ایران عنوان کردند.

6 بازیکن تیم فوتبال ونزوئلا در باشگاه های آمریکا حضور دارند و آمریکایی ها مدعی شدند در صورت حضور بازیکنان تیم فوتبال ونزوئلا در ایران از حضور بعدی آنها در آمریکا جلوگیری می شود.

فدراسیون فوتبال ونزوئلا این موضوع را تایید نکرده است و فدراسیون فوتبال ایران هم هنوز خبری رسمی در اینباره منتشر نکرده است.

واضح است که فدراسیون ونزوئلا و مسئولان ورزش این کشور استقلال خود را فدای قانون ترامپ نخواهند کرد و در بازی دوستانه با ایران حضور خواهند یافت اما راهکار مناسب این اقدام آمریکایی ها در ایران به شکل دیگری حل می شود.

موضوع از این قرار است که اتباع خارجی که به نوعی با کشور آمریکا در ارتباط باشند می توانند به ایران سفر کنند و مهر ورود و خروج گذرنامه آنها ثبت نشود و این اقدام قانونمند و با مصوبات اخیر سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اجرایی است.

با این حساب احتمال برخی رسانه ها برای لغو و یا تغییر مکان دیدار ایران و ونزوئلا منتفی است مگر اینکه دلایل ورزشی و یا درخواست کادر فنی دو تیم باعث تغییر زمان یا مکان این دیدار شود.

بیشتر بخوانید:

تاج: کی روش تا پایان جام ملت ها سرمربی تیم ملی ایران است گاف بزرگ بی بی سی در انتشار مصاحبه کی روش پول قرارداد کی روش از کجا تامین می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: