مهمترین عناوین اقتصادی ۱۸ آبان ماه؛

اعلام نحوه تعیین مالیات بر ارث سهام عدالت متوفیان/بارش شدید باران در برخی مناطق کشور

کدخبر: 2282812

مشکل حمل‌ونقل نهاده‌های دامی،توزیع عادلانه ثروت چگونه محقق می‌شود؟ و حذف پشت نویسی چک از اخباراقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (جمعه 18 آبان ماه) به شرح ذیل است:

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/ سواحل خوزستان و بوشهر مواج است کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در شمال خلیج فارس و دامنه های زاگرس جنوبی بارش باران همراه با رعدوبرق پیش بینی می شود.

افزایش تسهیلات نقش مؤثری در تکمیل واحد های مسکن مهر دارد عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان تهران گفت: افزایش تسهیلات 5 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس به ویژه برای فاز 8 مؤثر است.

پایان پرواز های اربعین با انجام ۹۰۶ پرواز در فرودگاه امام رستمی از اتمام عملیات پرواز های اربعین با اعزام و پذیرش بیش از ۱۵۷ هزار زائر در این فرودگاه و همزمان با پایان ماه صفر خبر داد.

مشکل حمل ونقل نهاده های دامی کماکان پابرجاست/ قیمت هر کیلو مرغ ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان یک مقام مسئول گفت: دریافت مبلغ اضافه پشت بارنامه از مرغداران موجب شده تا حمل ونقل نهاده های دامی به سرعت، صورت نگیرد.

اعلام نحوه تعیین مالیات بر ارث سهام عدالت متوفیان/بارش شدید باران در برخی مناطق کشور

واگذاری مدیریت پروژه مسکن مهر از وزارت راه و شهرسازی به استاندارها خسته بند گفت: اخیرا مسئله ای مطرح شده مبنی بر اینکه مدیریت پروژه مسکن مهر از وزارت راه و شهرسازی به استاندارها واگذار شود.

توزیع عادلانه ثروت چگونه محقق می شود؟ یکی از ضروریات حصول آرامش و توسعه اقتصادی و اجتماعی در هر جامعه ای به توزیع عادلانه ثروت و به تعبیر صحیح تر درآمد، معطوف می شود.

میزان مالیات سهام عدالت متوفیان اعلام شد سازمان امور مالیاتی کشور نحوه تعیین مالیات بر ارث سهام عدالت متوفیان را اعلام کرد.

اعلام نحوه تعیین مالیات بر ارث سهام عدالت متوفیان/بارش شدید باران در برخی مناطق کشور

پشت نویسی چک حذف می شود سخنگوی کمیسیون قضایی و نهایی مجلس گفت: اگر قانون جدید چک تصویب نهایی شود موضوع پشت نویسی چک کنار گذاشته می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: