مهمترین عناوین اقتصادی ۲۴ آبان ماه؛

اعلام زمان واریز یارانه نقدی آبان/ابلاغ بخشنامه جدید بخشودگی و امهال وام کشاورزان

کدخبر: 2285061

توقیف ۲۲ تن گوجه فرنگی قاچاق،گمرک به سامانه جامع تجارت نمی پیونددو روند نزولی قیمت ارز از اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (پنجشنبه 24 آبان ماه) به شرح ذیل است:

ورود نرخ دلار به کانال 11 هزار تومان/ مجازات اخلالگران بازار ارز تأثیر بسزایی بر کاهش نرخ دارد روند کاهشی نرخ دلار در صرافی ها به پیروی از روز گذشته ادامه داشته و امروز دلار به طور جدی وارد کانال 11 هزار تومان شد.

هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو از سوی وزارت صمت گرفته نشده است روابط عمومی وزارت صمت اعلام کرد: هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو از سوی این وزارتخانه اتخاذ نشده است.

پیش‎بینی تشدید باران و برف/ هوا سردتر می شود سازمان هواشناسی اعلام کرد: مناطقی مختلفی از کشور شاهد بارش برف و باران است.

کمبودی در عرضه مرغ کشور وجود ندارد/تولید بیش از نیاز داخل است با توجه به شرایط پایدار تولید و توزیع مرغ در فروشگاه ها،جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود عرضه در بازار وجود ندارد.

اعلام زمان واریز یارانه نقدی آبان/ابلاغ بخشنامه جدید بخشودگی و امهال وام کشاورزان

قیمت طلا و سکه ۲۰ درصد کاهش یافت رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، گفت: از اول هفته تا به امروز قیمت طلا و سکه ۸۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

حمایت دولت از تامین مواد اولیه صنعت پوشاک/کالاهای مورد نیاز مردم نبایدبی رویه صادرشود رحمانی در نشست با تولید کنندگان پوشاک در راستای حمایت از تولید داخلی گفت:دولت ازتامین مواد اولیه صنعت پوشاک حمایت می کند.

گمرک به سامانه جامع تجارت نمی پیوندد نماینده مجلس ،از عملکرد سامانه جامع گمرکی و عدم اتصال و همکاری مطلوب آن با سامانه جامع تجارت انتقاد کرد.

اعلام زمان واریز یارانه نقدی آبان/ابلاغ بخشنامه جدید بخشودگی و امهال وام کشاورزان

۲۲ تن گوجه فرنگی قاچاق توقیف شد ماموران گمرک پرویزخان با رصد یک محموله تجاری موفق به توقیف ۲۲ هزار و ۲۰۰ کیلو گرم گوجه فرنگی قاچاق شدند.

بخشنامه جدید بخشودگی و امهال وام کشاورزان ابلاغ می شود یک مقام مسئول از ابلاغ بخشنامه جدید بخشودگی و امهال سه ساله وام کشاورزان در چند روز آینده خبر داد.

زمان واریز یارانه نقدی آبان مشخص شد نود و سومین مرحله یارانه نقدی بامداد شنبه (۲۶ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و قابل برداشت خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: