نام‌نویسی بیش از ۹۰ هزار ودیعه‌گذار حج تمتع

کدخبر: 2286488

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت از نام‌نویسی بیش از ۹۰ هزار ودیعه‎‌گذار حج تمتع در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از سازمان حج و زیارت؛ اکبر رضایی اظهار کرد: هم اینک بیش از دو هفته از فراخوان ودیعه گذاران حج تمتع گذشته است که در این مدت بیش از 90 هزار نفر در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه همچنان نام نویسی از ودیعه گذران حج تمتع ادامه دارد، افزود: درخواست داریم تا تمامی ودیعه گذاران حج تمتع مستقیماً نسبت به اصلاح و تأیید اطلاعات شخصی خود به سامانه رزرو به نشانی reserve.haj.ir مراجعه و درخصوص تکمیل آن اقدام کنند.

معاون سازمان حج و زیارت تصریح کرد: دعوت از ودیعه گذاران برای هر سال بر اساس اولویت ثبت نام افراد در بانک و سهمیه تعیین شده روادید برای کشور در آن سال خواهد بود؛ اقدام به ثبت نام در کاروان ها پس از اعلام کاروان ها منوط به تکمیل اطلاعات متقاضیان در این سامانه است.

وی یادآور شد: تمامی امور ثبت نام و تشرف زائران به صورت الکترونیکی و همه پرداخت ها از طریق سامانه ها و درگاه های بانکی صورت خواهد پذیرفت؛ بنابراین مراجعه به افراد و پرداخت های نقدی و خارج از سیستم بانکی مطلقاً مورد تأیید سازمان حج و زیارت نیست.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: