هکتور کوپر: هدف‌مان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است

کدخبر: 2291497

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال ازبکستان از هدف‌گذاری قهرمانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا خبر داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت چمپیونات ازبکستان، هکتور کوپر در نشست خبری گفت: می خواهم این مسئله را مورد توجه قرار دهم که نتیجه دیدار دوستانه مان در استرالیا خوب نبود اما چنین بازی هایی فرصت کشف مشکلات تیمی را ایجاد می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان افزود: تلاش می کنیم تا آغاز جام ملت های 2019 آسیا در امارات نقطه ضعف تیمی و کمبودها را برطرف کنیم. هدف مان قهرمانی در این رقابت ها است.

هکتور کوپر ادامه داد: در بازی های تدارکاتی می توانیم تاکتیک های جدیدی را مورد ارزیابی قرار دهیم و شاید سبک بازی موردنظرم خوشایند برخی ها نبود. اگر به این نتیجه برسم که اشتباه کردم قطعا سبک بازی را تغییر خواهم داد.ما در چند وقت اخیر بازیکنان زیادی را به کار گرفتیم و اردوی دیگری نیز پیش رو داریم. هواداران ازبکستان اسامی جدید زیادی در جام ملت ها در ترکیب تیم ملی فوتبال ازبکستان خواهند دید. نمی خواهم بگویم با چه تاکتیکی در این رقابت ها بازی خواهیم کرد زیرا مساله مهم برای هواداران نتیجه است. دوست دارم تا تیم ملی فوتبال ازبکستان تعادل داشته باشد و بازیکنان قادر به اجرای خواسته های من هستند. شاید برخی ها به خاطر نتایج اخیر بازی های تدارکاتی تحت تاثیر قرار گرفته باشند اما مثبت اندیش هستم و عزم قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا داریم.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در گروه F جام ملت های 2019 آسیا که از 15 دی ماه سال جاری به میزبانی امارات آغاز می شود با تیم های ملی ژاپن، عمان و ترکمنستان قرار دارد.

انتقاد شدید کاپیتان تیم ملی فوتبال عراق از سرمربی اسلوونیایی

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: