محسن رضایی: دانشجویان ایرانی، با بصیرت آینده‌ای روشن را برای تحول مدیریتی کشور نوید می‌دهند

کدخبر: 2291533

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود، نوشت : دانشجویان ایرانی با هوشیاری و بصیرت، آینده‌ای روشن را برای تحول مدیریتی کشور با رویکرد جهادی و انقلابی نوید می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو ، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، تأکید کرد دانشجویان ایرانی با هوشیاری و بصیرت، اوضاع دنیا، جهان اسلام و داخل را رصد می کنند و آینده ای روشن را برای تحول مدیریتی کشور با رویکرد جهادی و انقلابی نوید می دهند.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

«روز دانشجو یادآور حادثه ای تلخ و عبرت آموز است. شهادت سه دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران در مقابل نیکسون، رییس جمهور وقت آمریکا آن هم پس از کودتای آمریکایی علیه دولت قانونی ایران، عدم عکس العمل نسبت به این کشتار و تأیید رژیم شاه نشان دهنده معیارهای دوگانه حقوق بشر آمریکایی است.

از آن زمان تا کنون جنایات عظیم علیه بشریت در فلسطین، ویتنام، عراق، افغانستان و یمن با حضور، تأیید یا سکوت آمریکا تؤام بوده است.

دیدار با مسؤولان و نمایندگان اتحادیه های دانشجویی در آستانه روز دانشجو محمل گفت و گوهای اساسی درباره نقش دانشجویان در ورود انقلاب به چرخه مدیریت کشور و افشای جریان نفوذ شد.

خوشبختانه دانشجویان ایرانی با هوشیاری و بصیرت، اوضاع دنیا، جهان اسلام و داخل را رصد می کنند و آینده ای روشن را برای تحول مدیریتی کشور با رویکرد جهادی و انقلابی نوید می دهند.»

محسن رضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: