مهمترین عناوین اقتصادی ۱۵ آذرماه؛

جزئیات لایحه بودجه ۹۸/حذف کامل بلیت چارتری ممکن نیست

کدخبر: 2291537

افزایش تسهیلات جوابگوی خرید مسکن نیست،ایران به توافق کاهش تولید نفت ملحق نمی‎شود، از جمله اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (پنجشنبه 15 آذر ماه) به شرح ذیل است:

ایران به هیچ توافقی برای کاهش تولید نفت ملحق نمی‎شود وزیر نفت پیش از آغاز به‎کار رسمی نشست ۱۷۵ اوپک تاکید کرد: ایران به هیچ توافقی مبنی بر کاهش تولید نفت ملحق نمی‎شود.

چقدر زعفران صادر کنیم تا درآمدی همانند صادرات نفت داشته باشیم؟ با توجه به آنکه ایران در زمینه تولید زعفران مرغوب حرف اول را می زند، اگر از این محصول حمایت شود می توانیم این بازار را به دست گرفته و درآمدی مشابه درآمد نفت را از آن داشته باشیم.

فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/ غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی فروکش می کند امروز سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال است و از بعدازظهر امروز از غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاسته می شود.

حذف بلیت چارتری ممکن نیست عابدزاده گفت: حذف کامل بلیت چارتری را غیرممکن دانست و گفت: هم اکنون با کاهش سهم چارتر در شبکه هواپیمایی، بلیت ۸۰ درصد پرواز ها بصورت برنامه ای به فروش می رسد.

جزئیات لایحه بودجه ۹۸/حذف کامل بلیت چارتری ممکن نیست

افزایش تسهیلات جوابگوی بازار خرید مسکن نیست/ مسکن همچنان در رکود تورم رهبر گفت: بعید است که افزایش تسهیلات مسکن تأثیر چندانی در بهبود بازار خرید و فروش داشته باشد.

چرا ارائه تسهیلات بانکی به بنگاه های تولیدی و اقتصادی، دردی را دوا نمی کند؟ کمیت و کیفیت ارائه تسهیلات بانکی، موضوعی است که با لحاظ کردن هدفمندی و ساماندهی هر چه بیشتر، امکان حصول دستاورد های بیشتر در این بخش فراهم خواهد شد.

بودجه یارانه نقدی ۴۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد شد/ اعتبار خرید گندم از ۵ به ۸ هزار میلیارد تومان رسید رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه بودجه ۹۸ در ۶ جلد به همراه سه جلد گزارش عملکرد دولت در خصوص اجرای برنامه ششم توسعه، امروز به مجلس تقدیم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: