سعید جلیلی در بوشهر:

مردم باید شیرینی کارهای انقلابی را بچشند

کدخبر: 2295787

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کار انقلابی زمانی ثمر خواهد داد که مردم شیرینی آن را بچشند و نه اینکه تنها ادعای شیرینی آن را بشنوند.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در دفتر امام جمعه شهر بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

در این جلسه، آیت الله صفایی بوشهری به تشریح فعالیت های نیروهای انقلابی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در استان بوشهر پرداخت.

سپس جلیلی در جمع برخی فعالان فرهنگی و طلاب بوشهری حاضر شد.

وی در این نشست با تاکید بر عملی کردن ایده های انقلابی و چشاندن شیرینی خدمت به ذائقه مردم به جای اکتفا به شعار را وظیفه نیروهای فعال استان ها در حمایت از انقلاب اسلامی دانست.

جلیلی گفت: مطلوب آنست که نیروهای خودجوش انقلابی در سطح استان خود و یا با پیگیری موضوعات ملی ظهور و بروز مشخص داشته باشند و طبق تشخیص صحیح اولویت هایش تعریف پروژه کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتهای سخنانش تصریح کرد: کار انقلابی زمانی ثمر خواهد داد که مردم شیرینی آن را بچشند و نه اینکه تنها ادعای شیرینی آن را بشنوند. یک نیروی انقلابی در قبال مشکلات جامعه مسئولیت میپذیرد و برای آن هزینه می‌دهد؛ هنر شهدا همین بود. جان خود را هزینه میکردند و این هزینه ها را سرمایه ای برای انقلاب می‌دانستند.

ارسال نظر: