در یک پیام توئیتری ؛

وزیر ارتباطات از تصمیم نهایی برای حذف پیامک مزاحم خبر داد

کدخبر: 2301314

وزیر ارتباطات در پیام توئیتری از ‏تصمیم نهایی برای حذف پیامک مزاحم خبر داد و گفت: این مصوبه بایستی توسط اپراتورها عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در این پیام اعلام کرد: ‏«همچنین در هفته آتی در جلسه‌ای با فعالین «بازاریابی دیجیتال» راهکارهای ایجاد کانالی موثر، ارزان و در دسترس برای مشاغل به جای پیامک بررسی و اجرایی خواهد شد.

‏ ۱. کانال تبلیغ ارزان؛ علت رواج پیامکهای مزاحم، عدم وجود راهکار موثر، ارزان و در دسترس، برای تبلیغ مشاغل است. در مصوبه ۲۷۰ کمیسیون تنظیم مقررات راهکاری برای تبلیغ قانونمند با رضایت مشتری و پرداخت هزینه به دریافت کننده دیده شده است .

‏ ۲. تشدید شناسایی و برخورد با ارسال کنندگان: ظرف پنج روز آینده سیستم کشف تخلفات سازمان تنظیم مقررات با تنظیمات سخت‌گیرانه‌تری فعالیت خواهد کرد. برخورد با دفاتر خدماتی فروش سیم‌کارتهای غیرقانونی و لغو مجوز آنها در دستور کار قرار گرفت .

‏ ۳. محدودیت در ارسال پیامک روزانه : ‏فعلا سقف مشخصی برای ارسال روزانه مشخص شد. دو پیشنهاد وجود دارد، اول اینکه بالاتر از سقف ارسال نشود و یا اینکه با تعرفه بیشتری محاسبه شود، اتخاذ تصمیم در این خصوص قانونا با کمیسیون تنظیم مقررات است و تا یکشنبه هفنه بعد نهایی خواهد شد .

‏ ۴. گران کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم‌کارت : ‏با توجه به عدم اقبال عمومی مردم، از دستور کار خارج شد .»

وی افزود: تلاش خواهیم کرد با اجرایی کردن این تصمیمها، بر معضل پیامکهای مزاحم فائق آییم .

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: