بعد از شکست برابر قطر

انتقاد تند سرمربی لبنان از داوری: با ۱۳ نفر ما را بردند

کدخبر: 2301545

سرمربی لبنان بعد از شکست برابر قطر به انتقاد شدید از داور بازی پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال لبنان در دیدار نخست خود در جام ملت های آسیا برابر قطر با دو گل تن به شکست داد.

میدوراج رادوسویچ، سرمربی لبنان بعد از بازی به انتقاد تند از داور چینی پرداخت و گفت: برای مقابله با ۱۱ بازیکن شاگردانم را به میدان فرستاده بودم. نمی دانستم که باید با ۱۲ و یا ۱۳ نفر بجنگیم. همه دیدید که چه اتفاقاتی در میدان افتاد.

داور بازی گل دقیقه ۳۶ علی حمام مدافع لبنان را را رد کرد این در حالی بود که برای قطر یک ضربه آزاد مشکوک گرفت تا تبدیل به گل شود. هر دو گل قطر بعد از دقیقه ۶۵ به ثمر رسید.

سرمربی لبنان ادامه داد: ۶۵ دقیقه بسیار خوب و هماهنگ شده بازی کردیم. بعد از آن داور با اشتباهی که کرد گل نخست را به قطر هدیه داد. سخت است که بعد از این بازی صحبت کنیم. از بازیکنانم خواستم که جوانمردانه بازی کنند و روحیه ورزشی خود را حفظ کنند اما در این میان کسی به ما احترام نگذاشت. همه می دانند که من چه می گویم. نمی توانم درباره آنچه بعد از دقیقه ۶۵ رخ داد صحبت کنم.

سرمربی لبنان در پایان گفت: با آن که همه از من می خواهند که به داوری احترام بگذارم اما من از او شکایت دارم. سخت است که با تیمی با امکانات قطر بازی کرد. به تیم ما احترام نگذاشتند این در حالی است که ما شایسته احترام هستیم. ۶۵ دقیقه بسیار خوب ظاهر شدیم و واقعا فوتبال به نمایش گذاشتیم اما بعد از آن اتفاقات دیگری رخ داد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: