دولت اراده‌ای برای حمایت از ساخت آزادراه تهران-شمال ندارد

کدخبر: 2301847

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که اجرای کامل پروژه آزادراه تهران-شمال ۱۲ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: دولت اراده ای برای حمایت از این پروژه ندارد.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، قلی الله قلی زاده با بیان این که دولت در شرایط کنونی عملا مسئولیت اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال را بر گردن بنیاد مستضعفان انداخته است، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال 98، برای اجرای طرح آزادراه تهران- شمال حدود 3 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده، که این اعتبار قطعا محدود و کم است.

وی با بیان این که مطابق گزارش مسئولان بنیاد مستضعفان قطعه یک آزادراه در سال آینده افتتاح می شود، افزود: قطعه دوم و سوم آزادراه تهران- شمال پرهزینه ترین بخش های این پروژه محسوب می شود. بر اساس توضیحات سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان برای اجرای کامل این پروژه به 12 تا 14 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 80 درصد از این میزان اعتبار برای اجرای دو قطعه دوم و سوم هزینه می شود. بخش اعظمی از قطعات دوم و سوم آزادراه تهران-شمال، پل و تونل بوده و این مسئله کار را برای اجرای و اتمام کامل پروژه ساخت کرده است.

وی با بیان " اگر بنیاد مستضعفان سرمایه لازم را برای اجرای آزادراه تهران-شمال اختصاص دهد، می توانیم به اتمام و بهره برداری آن امید داشته باشیم" به خانه ملت گفت: در غیر این صورت این پروژه مانند شرایط کنونی باقی می ماند، چراکه دولت اراده ای برای حمایت از این پروژه ندارد.

آزادراه افسانه ای در 22 سالگی+عکس

قصه ضد و نقیض وزارت راه درباره آزادراه افسانه ای

آزادراه افسانه ای هم وعده انتخاباتی دولت روحانی شد

وعده ای جدید برای آزادراه افسانه ای؛ این بار 1400

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: