پاسخی به اظهارات این روزهای روحانی پرحاشیه!

کدخبر: 2301849

تقی دژاکام در پاسخ به توئیت حجت الاسلام زائری نقل قولی از حاج آقا مجتبی تهرانی را به اشتراک گذاشت تا نقضی برای ادعای این روحانی در این پست مطرح کرده باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام محمدرضا زائری روحانی فعال در فضای مجازی است. او پس از حضور در ویژه برنامه شب یلدا در شبکه اول سیما از نمایندگان مجلس و برخی از مسئولان انتقاد کرد. انتقاد تند او جنجال آفرین شد تا جایی که مجلس تهیه کننده و مجری این برنامه تلویزیونی را فراخواند.

او در حال حاضر به عنوان روحانی پرحاشیه در فضای مجازی شناخته می شود که به تازگی پست زیر را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت. او در این پست نوشت:

" اگر تمام دنيا يك طرف باشند و مردم ايران يك طرف ديگر، بی ترديد همان طرف خواهم بود كه مردم هستند! اگر تمام مسئولان و رؤسای كشور يك طرف بايستند و مردم يك طرف ديگر، بی شك من آخوند همان طرف خواهم رفت كه مردم رفته اند! اين چيزی است كه وجدان و عقل و شرافت و دين و ايمانم حكم می كند!

پاسخی به اظهارات این روزهای روحانی پرحاشیه!

تقی دژاکام دبیر روزنامه کیهان در پاسخ به این توئیت نقل قولی از حا آقا مجتبی تهرانی برای نقض ادعای او به اشتراک گذاشت:

حاج آقا مجتبی تهرانی می گفت روزی همه خدمت امام بودیم فرمود اگر همه شما سران و همه مردم یک طرف باشید و من تشخیص بدهم که تکلیفم خلاف آن است، بدون توجه به همه تان به تکلیفم عمل می کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: