آیت‌الله هاشم زاده هریسی:

برداشتن نرده‌ها در نماز جمعه تهران اقدام خوبی بود که دیر انجام شد

کدخبر: 2301922

عضو مجلس خبرگان رهبری توضیحاتی را درباره سوء برداشت‌های صورت گرفته نسبت به اظهارات درباره حذف نرده‌های نمازجمعه تهران مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله هاشم زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری در رابط سوء برداشت سخنانش درباره برداشتن نرده های نمازجمعه تهران از میان مردم و مسئولین گفت: به نظرم این کار، حرکت خوبی است و در حال انجام شدن است چراکه این کار برای نخستین بار در آذربایجان و تبریز به وسیله نماینده ولی فقیه در این استان انجام شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، ما هم برای انجام این کار تشکر کرده ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اظهارات من به این دلیل بود که بگویم این کارها، کار های بسیار مهمی نیست که ما احساس کنیم که کار بسیار بزرگی انجام داده ایم و با برداشتن چند نرده مغرور شویم و برداشتن نرده ها از میان مسئولین و مردم کمی دیر هم انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت سخت معیشتی مردم اظهار کرد: رئیس جمهور چندی پیش شعار های از قبیل حقوق شهروندی و یا اعتدال دادند، اما آن ها را به جایی نرساندند و امروز کمر اکثریت مردم زیر بار سنگین گرانی شکسته است و فریاد آن ها به جایی نمی رسد، در این میان برخی با استفاده از خط قرمزها، رانت هایی انجام می دهند و اینطور می شود که فاصله طبقاتی صورت می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: