ساداتی‌نژاد: تولیدکنندگان و صنعت‌گران با غیرت خود، چرخ اقتصاد را سرپا نگه داشته‌اند

کدخبر: 2301928

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط امروز سخت است و صنعت‌گران با غیرت خود توانسته اند چرخ تولید را سر پا نگه دارند.

به گزارش ایسنا، سید جواد ساداتی‌نژاد صبح جمعه در همایش پیاده روی آران و بیدگل در جمع مردم اظهار کرد: تولید کنندگان و صنعت‌گران در آران و بیدگل در این شرایط سخت اقتصادی به اشتغال جامعه کمک کم نظیری می کنند و جالب اینکه در کار خیر نیز مشارکت فعالی دارند.

وی افزود: چنین مردمی را تاریخ به چشم ندیده که تولید کنندگان در شرایط نابسامان اقتصادی در کار خیر نیز مشارکت فعال دارند و کمتر جایی در شهر هست که اثری از کارهای خیرین دیده نشود.

وی گفت: خیرین در سطح آران و بیدگل جایگاه بلندی در توسعه، رشد و بالندگی جامعه دارند و منشاء خدمات زیادی در حوزه‌های صنعت، اجتماعی، علمی و ورزشی در سطح شهرستان هستند، آران و بیدگل یک شهرستان خیرمحور در قلب ایران است که با مجاهدان، ایثارگران و خیرین شناخته می شود.

وی به مسئله کنار گذر شهرستان هم اشاره کرد و گفت: پیگیر جاده کمربندی آران و بیدگل به گرمسار هستیم و در این راستا جلساتی با نماینده مردم گرمسار داشته‌ایم تا بتوانیم با افتتاح این راه مسافران امام رضا ( ع) از این مسیر عبور کنند و فاصله جاده‌ها را کم کنیم و در سالهای آینده با اعتبارات تکمیلی این کار با عزم بیشتری دنبال خواهد شد.

نماینده مردم آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله صنعت های فعال شهرستان صنعت فولاد است که با اشتغال‌زایی قدم بلندی برای کمک به اقتصاد شهرستان برداشته و در کنار آن خدمات اجتماعی هم داشته و سعی کرده منشاء خدمات برای مردم باشد، شرکت فولاد باید به همه بخش ها کمک کند تا رشد اجتماعی و اقتصادی را در سراسر شهرستان شاهد باشیم.

وی گفت: باید سعی کنیم صنایع پایین دستی فولاد را نیز در کنار شرکت فولاد کویر داشته باشیم تا اشتغال بیشتری را شاهد باشیم، ما نگرانی تک محصولی فرش را داریم و باید با تقویت صنعت فولاد نگرانی‌ها را کاهش دهیم، فاز جدید فولاد می تواند اشتغال و توسعه را برای آران و بیدگل به ارمغان آورد و ما را از لغزش های اقتصادی در امان نگه دارد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: