کوسیان: از بازی با ایران درس گرفتیم/ المطری: ایران یک تیم قدرتمند است

کدخبر: 2301942

سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتبال یمن اظهارات جدیدی را در واکنش به شکست سنگین ۵ بر صفر در بازی نخست جام ملت‌های آسیا برابر ایران بیان کردند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت شبکه تلویزیونی السومریه عراق، یان کوسیان، سرمربی تیم ملی فوتبال یمن گفت: پس از شکست 5 بر صفر به ایران خیلی سریع آنالیزها را شروع و بسیاری از اشتباهات را در تمرین های روزهای اخیر برطرف کردیم. ما با درس گرفتن از بازی با ایران و رفع اشتباهات مهیای بازی دوم جام ملت های آسیا برابر عراق هستیم.

وی افزود: ایران یک تیم قدرتمندی است و انتظار داشتیم که برابر یمن به پیروزی می رسد. در 10 دقیقه نخست بازی برابر ایران خوب بودیم اما کمبود تجربه باعث شد تا نتوانیم بازی در چنین سطحی را به خوبی پایان دهیم. پس از پایان بازی به بازیکنان یمن گفتم باید شکست برابر ایران را فراموش کنند و مهیای بازی با عراق شوند.

عبدالواسع المطری، بازیکن تیم ملی فوتبال یمن نیز اظهار داشت: بازی با ایران نمی توان معیاری برای قدرت یمن باشد. ایران یک تیم قدرتمند است که از جام جهانی 2018 بازگشته بود. ما این شکست را فراموش کردیم و برای ارائه یک بازی خوب برابر عراق مصمم هستیم. یمن هنوز از شانس صعود به مرحله بعدی جام ملت های آسیا برخوردار است.

در گروه D جام ملت های آسیا از ساعت 14:30 دقیقه امروز (شنبه - 22 دی) ایران به مصاف ویتنام می رود. بازی تیم های ملی یمن و عراق نیز از ساعت 17 آغاز می شود.

الفضلی: قهرمانی جام ملت ها بهترین تصویر پایان همکاری کی روش با ایران است

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: