تأکید حماس بر ضرورت مقابله مسلمانان در برابر سازشکاران با رژیم صهیونیستی

کدخبر: 2301984

اسماعیل رضوان، از رهبران حماس با تأکید بر لزوم مقاومت در برابر سازشکاران با رژیم صهیونیستی، اعلام کرد مسلمان باید بگویند که برای سازشکاران در کشور‌های عربی و اسلامی و فلسطین جایی وجود ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، اسماعیل رضوان، یکی از رهبران جنبش حماس با تأکید بر لزوم مقاومت ملت های عربی در برابر سازشکاران گفت، ملت های عرب و مسلمان باید بگویند برای سازشکاران با رژیم صهیونیستی در کشور های عربی و اسلامی و فلسطین جایی وجود ندارد.

اسماعیل رضوان به العالم گفت: «در ابتدا بر ادامه راهپیمایی های بازگشت با حضور مردم و استفاده از ابزار های مسالمت آمیز تا تحقق اهداف آن تأکید می کنیم و به رژیم صهیونیستی می گوییم هر قدر که محاصره و بسته بودن گذرگاه ها و توطئه ادامه یابد باز هم در اینجا پایدار هستیم و به فعالیت های خود ادامه خواهیم داد و عزم و اراده این ملت شکسته نخواهد شد، زیرا ما مسیر خود را به سمت قدس، مسجدالاقصی و آزادسازی سرتاسر فلسطین ادامه خواهیم داد.»

وی افزود «خطاب به ملت های عرب و مسلمان می گوییم در اینجا از عزت و کرامت شما و از نخستین قبله مسلمانان دفاع می کنیم. از این رو، ملت فلسطین این حق را دارد که ملت های عربی و مسلمان از آن دفاع کند. زمان آن رسیده است که امت اسلامی با همه ملت های خود به ملت فلسطین بپیوندد، زیرا نبرد، نبرد عزّت و کرامت در خاک فلسطین است و رژیم صهیونیستی دشمن امت اسلامی است. اکنون زمان آن رسیده است که ملت های عرب در مقابل طرف هایی که شتابان به سمت سازشکاری با رژیم صهیونیستی پیش می روند، مقاومت کنند و بگویند برای سازشکاران در کشور های عربی و اسلامی و فلسطین جایی وجود ندارد.»

اسماعیل رضوان گفت: «از سوی دیگر، به رژیم صهیونیستی می گوییم اقدامات جنایتکارانه و حملات علیه ملت فلسطین و محاصره این ملت و تعلل در پایبندی به تفاهم های لغو محاصره نوار غزه فقط عزم و اراده ما را در ادامه راهپیمایی های بازگشت و شکست محاصره تقویت خواهد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: