پیش‌بینی بارندگی شدید در محورهای مواصلاتی غربی و شمال غربی

کدخبر: 2302009

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: پیش‌بینی شده از فردا (مخصوصاً فردا شب) محورهای مواصلاتی استانهای غربی و شمال غربی کشور در ارتفاعات شاهد بارش برف باشد.

- اخبار اجتماعی -

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین در ورودی کلان شهرها اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین ـکرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل فردیس تا گرمدره سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محورهای شهریار ـ تهران، پاکدشت ـ تهران و جاده مخصوص کرج ـ تهران افزود: ترافیک در هر دو محور آزادراهی و محور قدیم قم ـ تهران و ساوه ـ تهران پرحجم است.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی شده از فردا (مخصوصاً فردا شب) محورهای مواصلاتی استانهای غربی و شمال غربی کشور (بیش از 10 استان) در ارتفاعات شاهد بارش برف باشد و با توجه به برودت هوا یخ زدگی سطح معابر و راه ها، روی دهد.

رحمانی تصریح کرد: پیش بینی شده محورهای مذکور با حجم بالای بارشها روبه رو باشد که رانندگان باید تجهیزات زمستانی را به همراه داشته و نسبت به تجهیز خودرو، استفاده از زنجیرچرخ و باک بنزین پر اقدام کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور یادآور شد: شماره تلفنهای 120 و 88255555 در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور آماده پاسخگویی به سؤالات مردم درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور است.

تبریز| بارش برف و کولاک شدید راه ارتباطی 35 روستای مراغه را مسدود کرد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: