انجمن اربعین اروپا فراخوان داد

کدخبر: 2302017

انجمن اربعین اروپا در راستای تقویت و ترویج هرچه بهتر فرهنگی اربعین، فراخوانی منتشر کرد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، انجمن اربعین اروپا مدت هاست در کشورهای اروپایی جریانی فرهنگی را آغاز کرده که به برکت آغاز این جریان با نام مبارک حضرت اباعبدالله (ع) و راهپیمایی اربعین، شاهد آثار و بازخوردهای با برکت و ارزشمندی در این زمینه بوده ایم. استقبال جوانان و مردم اروپا این انجمن را بر آن داشت که بسیار جدی تر در زمینه های مختلف فرهنگی، استفاده از این ظرفیت بالقوه را مورد توجه ویژه خود قرار دهند. طبق گفته مسئولان این مرکز، فعالیت های این انجمن در راستای وحدت بیشتر مسلمانان و همه گروهای مذهبی در اروپاست.

این انجمن امسال برای هشتمین سال پی درپی اقدام به ثبت نام و اعزام زائران و عاشقان امام حسین(ع) در ایام اربعین به کربلا از سراسر اروپا کرد و کاروانی از عاشقان و دلدادگان حسینی را به کربلای معلّی برد. اینک این انجمن فراخوانی دیگر را اعلام کرده که تا بر اساس آن، ظرفیت های دیگران نیز برای ترویج فرهنگی اربعینی بکار گرفته شود.

آنها در این فراخوان اعلام کردند علاقه مندان داخل و خارج کشور می توانند با ارائه طرح ها و ایده های نوآورانه خود در حوزه محتوایی و اجرایی با موضوع اربعین و همچنین ارسال عکس و فیلم هایی با کیفیت از راهپیمایی اربعین حسینی آنها را در این امر یاری کنند.

این انجمن در طول این سال ها، نمایشگاه های عکس و فیلم مختلفی با موضوع اربعین در سراسر اروپا از جمله هلند، آلمان، بلژیک و ... برپا کرده و مورد استقبال بسیار مردم نیز قرار گرفته است و امسال نیز تصمیم دارند این این نمایشگاه را در وسعتی بیشتر در معرض دید مردم قرار بدهند. اولین نمایشگاه اربعین امسال 26 اسفند در هلند برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت انجمن اربعین اروپا به نشانی yon.ir/fKSec مراجعه کنند.

اعزام کاروان اربعین اروپا از 30 کشور جهان/ کوتاهی مسئولان ذرّه ای انگیزه مان را کم نخواهد کرد

برپایی نمایشگاه عکس و فیلم اربعین در اروپا

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: