وقتی باشگاه در جریان هماهنگی‌ها نبود

تبلیغات فدراسیون دوومیدانی با نام استقلال/ قول شرف به ورزشکارانی که بی پول ماندند!

کدخبر: 2302240

فدراسیون دوومیدانی در حالی استقلال را با کار تبلیغاتی وارد لیگ کرد که حالا ضمانتی برای پرداخت قرارداد ورزشکاران وجود ندارد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، همان زمان که مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی با همکاری اکبر عباسی ملکی، عضو هیات مدیره استقلال تدارک حضور این تیم در لیگ دوومیدانی را می‌دید، مشخص بود که این کار سرانجامی ندارد، اما کیهانی برای تبلیغات هم که شده نام استقلال را بدون اینکه دوومیدانی کارانش قراردادی داشته باشند و هماهنگی با مدیرعامل صورت بگیرد، وارد لیگ کرد و حالا ورزشکاران و کادرفنی مانده‌اند و پولی که مشخص نیست چه کسی باید بدهد.

حضور استقلال در لیگ به نوعی صوری بود و تمام کارهای این تیم را فدراسیون با همکاری عباسی ملکی انجام می‌داد و حالا مشخص نیست با بازنشسته شدن ملکی و جدایی‌اش از استقلال، آیا باشگاه استقلال و شخص امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه باقی پول دوومیدانی کاران را خواهد داد یا فدراسیون دوومیدانی باید از بودجه جاری‌اش پرداخت کند، کاری که البته تخلف آشکار خواهد بود.

* باشگاه استقلال اصلا در جریان نبود!

اورنگ مستقیم، رئیس هیات مازندران که توسط کیهانی به عنوان سرپرست تیم دومیدانی استقلال انتخاب شد، می‌گوید: فدراسیون با حضور استقلال خواست حسن نیت خود را نشان دهد تا ورزشکاران بیرون نمانند و انصافا امسال ورزشکار مطرحی هم نبود که بیرون بماند.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی قراردادی در کار نبوده، استقلال چطور می‌خواهد پول آنها را پرداخت کند، گفت: چند وقت پیش با کیهانی صحبت کردم و او گفت تعهد تیم با خودش بوده و قول شرف داده که قرارداد ورزشکاران را با جذب اسپانسر هم شده پرداخت کند و نگران نباشید. از سوی دیگر خیلی از تیم‌ها هم هنوز بخش زیادی از قرارداد خود را پرداخت نکرده‌اند و تنها استقلال نیست.

سرپرست دوومیدانی استقلال در مورد اینکه چرا باید پول باشگاه از جیب فدراسیون و بیت المال داده شود، عنوان کرد: حالا شما سخت نگیرید و اجازه دهید بچه‌ها به حق‌شان برسند. ذوب‌آهن هم از سال‌های قبل بدهکار است و لطفا پیگیر آنها هم باشید.

وی در مورد اینکه استقلال علاقه‌ای برای تیمداری در دوومیدانی نداشت و قبول دارید فدراسیون می‌خواست با نام این باشگاه کار تبلیغاتی کند، گفت: من خودم هم استقلالی هستم اما مگر چه کاری انجام داده ایم که تبلیغات باشد؟ داستان بازنشستگی عباسی ملکی هم دست ما نبود و برخی اوقات اتفاقی می‌افتد که نمی‌شود کاری کرد. همه می‌خواستند کمک بکنند.

رئیس هیات دوومیدانی مازندران در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال شما را به عنوان سرپرست قبول دارد یا خیر، گفت: من به دعوت کیهانی به عنوان سرپرست تیم کارها را انجام دادم. او به ما لطف داشت، اما باشگاه اصلا در جریان نبود و خبر نداشتند!

انتهای پیام/س

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: