عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نسیم آنلاین

اجازه حذف مصوبات کمیسیون تلفیق درباره مالیات پزشکان را نمی‌دهیم

کدخبر: 2303927

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه مصوبات این کمیسیون درباره پرداخت مالیات پزشکان را قدمی در راستای شفافیت مالیاتی می دانم، گفت: اجازه حذف مصوبات مربوط به پرداخت مالیات توسط پزشکان را نخواهیم داد.

سعید باستانی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نسیم آنلاین درخصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر بررسی و رای‌گیری مجدد مصوبات این کمیسیون مربوط به اخذ مالیات از پزشکان در کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در آئین نامه داخلی مجلس بندی وجود دارد که در آن اجازه بررسی و رای گیری مجدد مصوبات وجود دارد به شرطی که بیش از دو سوم اعضای کمیسیون درخواست دهند.

باستانی ادامه داد: ولی این بند به این معنی نیست که هر چیزی را مجدداً رای‌گیری کنیم. مخصوصاً در مواردی همچون قوانین مالیاتی که در آن نیازمند قانون‌گذاری‌های جدید هستیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه اجازه حذف مصوبات مربوط به پرداخت مالیات توسط پزشکان را نخواهیم داد، گفت: بنده با این مصوبات موافق هستم و آن‌ها را قدمی در راستای شفافیت مالیاتی می‌دانم.

باستانی در ادامه افزود: چیزی در این خصوص به صورت مکتوب به کمیسیون تلفیق ارائه نشده است ولی درصورت ارائه با آن مخالفت خواهد شد زیرا مصوبات این کمیسیون درباره مالیات پزشکان با رای بالا تصویب شده‌اند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس در پایان تصریح کرد: پزشکان همانند سایر اعضای جامعه موظف به پرداخت مالیات هستند و در این خصوص استثنائی وجود ندارد و آن‌ها باید متناسب با درآمدهای خود مالیات دهند.

ارسال نظر: