فرخی در گفت‌وگو با فارس:

ورود عنصر فتنه ۸۸ به شورای شهر تهران به هیچ‌ وجه قابل قبول نیست/ قوه‌قضائیه باید به موضوع ورود کند

کدخبر: 2304148

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر درباره حضور مجید توکلی در جلسه شورای شهر تهران گفت: فردی که خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران شده و محکومیت امنیتی دارد، به هیچ وجه قابل قبول نیست که در این جلسه حضور پیدا کند.

علی فرخی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس پیرامون حضور یکی از فعالان فتنه 88 در شورای شهر تهران گفت: دعوت و حضور مجید توکلی در جلسه رسمی شورای شهر تهران، چیزی به جز تلاش ترحم برانگیز اصلاح طلبان برای اعلام وجود و شیوه‌ای کودکانه برای نمایش قدرتِ توهمی و دست و پا زدنی مذبوحانه برای احیای جسم بی جان اصلاح طلبی نیست.

وی ادامه داد: مجید توکلی که در سال ۸۸ در پی یک تجمع غیرقانونی در دانشگاه امیرکبیر که خود سخنران آن تجمع بود، در یک رفتار کاملا بزدلانه و ذلیلانه، چادر به سر کرد و پا به فرار گذاشت، چند سالی است به عنوان «شرفِ» پادوهای سیاسیِ اصلاح طلبان و تشکل‌های بی هویتِ یکبار مصرف شان در دانشگاه‌ها شناخته می‌شود، اکنون لقب «شرفِ شورای شهر اصلاح طلبان» را نیز می‌تواند به خود اختصاص دهد.

فرخی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت در مورد این فعال فتنه سال ۸۸ و محکوم امنیتی که جرم او تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی بوده است، تحصیلاتی کاملا غیرمرتبط با مسئله محیط زیست دارد که موضوع بحث جلسه کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران بوده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: شهردار و شورای شهر تهران باید فکری به حال این نقطه سیاهِ ننگینِ کارنامه شان بکنند. ظاهراً اصلاح طلبان علاوه بر ناکارآمدی اثبات شده شان، با دعوت یک فتنه گر به عنوان مشاور، کمر همت برای ضربه زدن به شهر تهران و مردم ایران بسته اند.

وی گفت: فردی که خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران شده است و محکومیت امنیتی دارد، به هیچ وجه قابل قبول نیست که در یک جلسه تصمیم سازی حکومتی حضور پیدا کند و قطعا قوه قضائیه وظیفه دارد با ورود به این موضوع این مسئله را پیگیری کند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: