دومنکو: از موافقت روبین‌کازان با انتقال آزمون به زنیت تعجب کردم / او در چند پست می‌تواند بازی کند

کدخبر: 2309091

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ضمن ستایش سردار آزمون از موافقت روبین‌کازان با انتقال این ملی‌پوش ایرانی به زنیت سن‌پترزبورگ ابراز شگفتی کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، ماکسیم دومنکو درباره انتقال بازیکنان جدید به تیم زنیت سن پترزبورگ شامل سردار آزمون، راکیتسکی و باریوس گفت: من این انتقال ها را خوب ارزیابی می کنم و معتقدم آنها برای بازی کردن و نه نشستن روی نیمکت به زنیت سن پترزبورگ پیوستند.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و زنیت سن پترزبورگ درباره سردار آزمون، ملی پوش ایرانی نیز اظهار داشت: صادقانه بگویم از موافقت تیم روبین کازان با انتقال سردار آزمون به زنیت سن پترزبورگ متعجب شدم. سردار آزمون چیزهای زیادی برای اثبات کردن دارد و در چند پست می تواند بازی کند.

ماکسیم دومنکو در رابطه با میزان آمادگی تیم زنیت سن پترزبورگ در آستانه بازی رفت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا برابر فنرباغچه ترکیه نیز گفت: سخت است در این رابطه صحبت کنیم زیرا نمایش زنیت در تورنمنت چهار جانبه قطر ناامید کننده بود. البته سرگئی سماک (سرمربی) با بررسی تمامی موارد تیمش را مهیای بازی با حریف ترکیه ای می کند.

سماک: به خاطر عدم بازگشت کوکورین باید سردار آزمون را جذب می کردیم

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: