ارائه خدمات درمانی رایگان تأمین اجتماعی به راهپیمایان ۲۲ بهمن

کدخبر: 2309288

مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: همزمان با ٢٢ بهمن ، یک درمانگاه سیار و یک درمانگاه ثابت از سوی این اداره کل، به ارائه خدمات درمانی مطلوب و رایگان به بیماران خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر ، بابک عدلی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: درمانگاه سیار واقع در خیابان آزادی جنب شعبه ١٣ تأمین اجتماعی قرار دارد و خدمات درمانی سرپایی لازم را به راهپیمایان ارائه می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: درمانگاه ثابت این اداره کل نیز پلی کلینیک تأمین اجتماعی ٢٢ بهمن است که در محل خیابان آزادی، روبه‌روی سازمان مرکزی قرار دارد.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عدلی با اشاره به اینکه بیماران در صورت نیاز به خدمات درمانی بیشتر و تخصصی‌تر از طریق آمبولانس مستقر در محل درمانگاه سیار و پلی کلینیک ٢٢ بهمن به نزدیک‌ترین مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند، گفت: خدمات دارویی مورد نیاز نیز در این دو مرکز درمانی، به صورت رایگان به مراجعه کنندگان تحویل داده می‌شود.

مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران از تیم مجهز پزشکی و درمانی این دو درمانگاه یاد کرد و گفت: درمانگاه سیار که به ارائه خدمات درمانی رایگان به شهروندان می‌پردازند، دارای دو پزشک، یک پرستار و یک تکنیسین دارویی است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: