حجت‌الاسلام رئیسی از آغاز کار مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی خبر داد

کدخبر: 2309382

صفحه منتسب به حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی با انتشار پستی در فضای مجازی از آغاز کار مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی برای آسان شدن ارتباط زائران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، صفحه اینستاگرامی منتسب به حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی از آغاز کار مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی خبر داد. متن پست صفحه اینستاگرامی منتسب وی به شرح زیر است:

" مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی (تلفن ملی ۱۳۸) باهدف تسهیل ارتباط زائران و مجاوران با بارگاه مطهر رضوی، دریافت و پیگیری انتقادات و پیشنهادات به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: ممکن است زائران در رابطه با نحوه اداره امور در آستان قدس رضوی سؤالات، انتقادات و پیشنهاداتی داشته باشند که با راه اندازی مرکز جامع ارتباطات مردمی، زمینه طرح این مسائل فراهم شده است.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: سامانه ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی باید انتقادات و پیشنهادات زائران و مجاوران را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند و فقط به برقراری ارتباط و دریافت نظرات اکتفا نشود.

وی از تلفن ملی ۱۳۸ به عنوان بستر تقویت نظارت مردمی بر عملکرد آستان قدس رضوی یاد کرد و گفت: امیدواریم این سامانه بتواند ارتباط مردم را با بخش های مختلف آستان قدس رضوی تسهیل کند و رضایت زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا(ع) را به دنبال داشته باشد.

#آستان_قدس_رضوی #سید_ابراهیم_رئیسی #آستان_قدس #تلفن #انتقادات #پیشنهادات #حرم_امام_رضا #مشهد #ایران #امام_رضا # "

حجت الاسلام رئیسی از آغاز کار مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی خبر داد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: