این حماسه‌سازی‌ها وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند

سلطانی‌فر: ۸ برابر رژیم گذشته در ورزش کار کرده‌ایم/ دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب چشمگیر است

کدخبر: 2309465

وزیر ورزش و جوانان گفت: دستاوردهای ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشمگیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار در ۴۰ سال گذشته فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: این روز بزرگ و تاریخی را به ملت قهرمان ایران و فجرآفرینان سال 57 تبریک می‌گویم. دستاوردهای 40 سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشمگیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار در 40 سال گذشته فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها را پشت سر گذاشته و توانست به قله افتخار برسد.

وی افزود: امروز زیر باران در 40 سالگی انقلاب در حالی که خیلی‌ها فکر می‌کردند ملت حضور پیدا نکنند، تبلیغات و فشارها تاثیر گذاشته باشد، مسائل مختلفی که در کشور به خاطر تحریم‌های ناعادلانه به وجود آمده و گرانی‌ها شاید حضور مردم را مثل قبل نداشته باشیم، اما بدون تعصب می‌گویم حضور مردم بیشتر از سالهای گذشته است و باید در مقابل بزرگی و عظمت این ملت سر تعظیم فرود بیاوریم و برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: این گونه حضورها و حماسه‌سازی‌ها ما در رویارویی با دشمن مقتدرتر و وظیفه‌مان را سنگین‌تر می‌کند که باید برای این ملت قهرمان تلاش کرده و مشکلات‌شان را حل کنیم. جامعه ورزش هم حضور گسترده‌ای داشت. هزاران نفر از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و مدیران در صحنه حضور دارند.

سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که عملکرد ورزش را در 40 سال انقلاب چطور می‌بینید، عنوان کرد: ما بارها گفته‌ایم در عرصه‌های مختلف وقتی دستاوردهای انقلاب را می‌بینیم قابل مقایسه با گذشته نیست. در ورزش هم همین طور است. ما 8 برابر رژیم گذشته کار کرده‌ایم. در المپیک از 20 مدال المپیک 16 مدال بعد از انقلاب است. در مسابقات جهانی هم همین طور است. در خصوص ورزش بانوان و همگانی و امکانات تلاش‌های زیادی شده و با همین رویکرد ادامه خواهد یافت.

وزیر ورزش در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه حضور ورزشکاران با لباس ورزشی چه پیامی را به به دنیا مخابره می‌کند، گفت: جمعی از ورزشکاران با لباس رزمی آمدند و هزاران نفر با لباس معمولی آمدند اما همه نمادی از حضور ورزشکاران هستند که در صحنه‌های مختلف حضور دارند و تلاش می‌کنند برای ایران افتخارآفرینی کنند و باعث به اهتزاز درآوردن پرچم ایران شوند.

وی در پاسخ به این سوال که در دهه پنجم انقلاب ورزش ایران چطور خواهد بود، اظهار داشت: تلاش این است بتوانیم در بخش‌هایی که مورد مطالبه مردم است مانند ورزش بانوان و همگانی و گستره ورزش در روستاها و مناطق محروم تلاش بیشتری داشته باشیم هرچند در 3-4 دهه قبل هم تلاش کرده‌ایم اما تلاش این است در این بخش‌ها و ورزش قهرمانی فعالیت گسترده‌ای شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: