باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

موسوی: مسئولان در دهه پنج انقلاب باید پاسخگوتر از قبل باشند

کدخبر: 2309555

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس: با اقداماتی که با آغاز دهه پنجم انقلاب در حوزه نرم افرازی شکل می‌گیرد، مسئولان هم باید پاسخگوتر شوند.

سید فرید موسوی، نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره یوم الله ۲۲ بهمن گفت: برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد تمام برنامه های دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی، حاکمیت و دولت نقش بر آب شده و امیدوارم با اقداماتی که با آغاز دهه پنجم انقلاب در حوزه نرم افرازی شکل می گیرد، مسئولان هم باید پاسخگوتر شوند. و با رفع برخی فسادها و کج روی ها شاهد ارتباط بیشتر مردم با مسئولان و خدمت گزاران باشیم.

نماینده مردم تهران درباره تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی برای جلوگیری از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب گفت: همین حضور مردم بزرگ ترین پیام است و نشان می دهد آرمان های انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و عدالت به عنوان نماد و هویت مردم ایران مطرح شده است و با حمایت همین مردم شاهد پررنگ تر شدن این آرمان ها در جامعه خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: