/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

سردار صفوی: ملت ایران با ظالمان و مفسدان داخلی و خارجی کنار نمی‌آید

کدخبر: 2309560

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: ملت ایران با ظالمان و مفسدان داخلی و خارجی کنار نمی‌آید و از تبعیض بیزار است.

به گزارش ایسنا، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن زاهدان اظهار کرد: ایران کشوری قدرتمند، مقتدر و بدون آسیب پذیری است.

وی بیان کرد: قدرت کشور به قدری قوی شده است که آمریکا از پس آن بر نمی‌آید.

صفوی ادامه داد: ایران هم اینک به برکت انقلاب اسلامی به قدرت منطقه تبدیل شده که با پیوستن به قدرت آسیایی بزودی به قدرت بزرگ در جهان تبدیل خواهد شد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در ادامه گفت: هم اینک در جهانی زندگی می‌کنیم که با سرعت و شتاب در حال تغییر و دگرگونی است و تحولات سیاسی، علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و تغییر در ساختار نظام‌های جهانی و منطقه‌ای شتاب بسیار بالایی گرفته که بروز و ظهور قدرت‌های جدیدی را نوید می‌دهد.

وی ادامه داد: هم اینک به فضل الهی و به برکت انقلاب عظیم مردم ایران قدرت بزرگی در جهان در حال شکل گرفتن است به طوری که از ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای با پیوستن به قدرت آسیایی به قدرت بزرگ تبدیل خواهد شد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب افزود: بنیادی‌ترین اصل در این تغییر و تحولات سه عامل مهم زمان، حرکت و فطرت است.

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان همچون موج‌های دریای بیکران عمان امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خیل میلیونی ملت ایران پیوستند.

سرلشکر صفوی افزود: حماسه حضور مردم در عرصه‌ای مهم نظیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین پشتوانه اقتدار ملی ایران است.

وی ادامه داد: بالندگی و وحدت بلوچ و سیستانی، اهل سنت و شیعه و همه اقوام ایرانی اعم از کرد، لر، آذری، عرب و ترکمن در چهار چوب ایرن اسلامی پیام روشنی برای دشمنان نظام دارد آن هم این است که ملت ایران شجاع‌تر و امیدوار تر به آینده پای انقلاب خود ایستاده‌اند و بار دیگر پرچم عدالت خواهی، گفتمان بدون ظلم، ضد فساد و تبعیض و ضد استکباری را در مقیاس ملی، منطقه‌ای و جهانی دنبال می‌کنند.

وی افزود: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور آگاهانه و تعیین کننده همچون ملت بزرگ ایران به دولتمردان غربی متذکر شدند که راهبرد تحریم و فشار برای این مردم شکست خورده است و این ملت زیر پرچم اسلام و به پشتوانه عقلانیت و شجاعت مسیر پرشتاب انقلاب اسلامی خود را در همه ی عرصه‌ها تا رسیدن به عدالت اجتماعی طی خواهد کرد و این انقلاب را به عنوان یک الگوی برتر به همه ملت‌های اسلامی نشان خواهد داد.

صفوی ادامه داد: شما ملت بزرگ ایران می‌خواهید در این راهپیمایی نشان دهید که جنگ روانی و شبکه‌های اجتماعی و مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب و برخی از کشورهای معاند نظام نتوانسته‌اند بین ملت و دولت تفرقه بیندازند.

وی بیان کرد: به برکت اسلام و قرآن ملت ایران با حمایت ارکان نظام با اتکا به توانمندی و ظرفیت‌های ملی و استانی تمام نقشه‌های شوم دشمنان را شکست خواهد داد و روز به روز پیروزی‌های بزرگ‌تری کسب می‌کند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها در سیستان و بلوچستان ۶ هزار شهید همچون شهید شوشتری تقدیم کرده است، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دشمنان نه تنها به اهداف خود در منطقه نرسیده‌اند بلکه قدرت دولتمردان آمریکا در داخل این کشور کاهش یافته است.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: سیستان و بلوچستان با وجود برخورداری از وسعت زیاد با تلاش شبانه روزی نیروی امنیتی و اطلاعاتی از امنیت بسیار خوبی برخوردار است به طوری که حضور افزون بر ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی گواه این مطلب است.

وی بیان کرد: این استان دارای ظرفیت‌های بیکران خدادادی نظیر معادن، اقیانوس، کشاورزی و نیروی انسانی جوان و افزون بر ۱۲۰ هزار دانشجو است که می‌تواند در کنار تلاش دولتمردان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و خارجی مسیر تحول خود را سریع‌تر طی کند.

صفوی افزود: حفظ انسجام و وحدت، پاسخگویی به مطالبات به حق مردم توسط کارگزاران دولت در حوزه‌های مختلف مجریه، مقننه و قضائیه می‌تواند راه گشای بیشتر مشکلات و بهبود وضعیت باشد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از موقعیت سرزمینی و منابع انسانی ویژه ای برخوردار است گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها و تشکل‌های اقتصادی در نوار مرزی با کشورهای همسایه برای پیشرفت و رونق این استان ضروری است.

صفوی بر حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در حوزه توسعه زیر ساخت‌ها و سرمایه گذاری خارجی و داخلی در منطقه انجام شده است که نوید آینده روشنی را می‌دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که سیاستگذاران کشور برای استفاده از ظرفیت تحصیل کنندگان سیستان و بلوچستان و ایجاد اشتغال دائم قدم‌های بزرگی بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: