باشکوه‌ترین جشن انقلاب/

حمید رسایی: مسئولان به فکر حل مشکلات مردم باشند

کدخبر: 2309593

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان منتخب باید ضمن پایداری در اصول و پافشاری بر ارزش‌های انقلاب، به فکر حل مشکلات مردم باشند.

حجت السلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره راهپیمایی امروز گفت: مردم در طول این ۴۰ سال نشان داده و ثابت کردند که در کنار کاستی ها و تناقضاتی که در رفتار و برخورد برخی مسئولین مشاهده می کنند، اصل انقلاب را بعنوان مسیری برای رسیدن به اهداف نهایی و اصلی که باید طی شود، می بینند. رسایی در ادامه اظهار کرد: مردم متوجه این مسئله هستند که اگر برخی از مسئولین ناتوانند و برخی دیگر به خوبی آن چه که وظیفه دارند انجام نمی دهند، با حضور در این راهپیمایی مردم به مسئولین یادآوری می کنند که چرا به آنان رای دادند. مسئولین را انتخاب کردند تا ضمن پایداری و پافشاری روی اصول و ارزش های انقلاب، به فکر حل مشکلات آنان باشند. وی در ادامه افزود: اگر مسئولی بخواهد از این مسیر جدا شود و رفع مشکلات مردم را در زیر پا گذاشتن ارزش ها و تسلیم در برابر دشمنان ببیند، مردم با حضور در این راهپیمایی اعلام میکنند که چنین چیزی را قبول ندارند. رفع مشکلات در مسیر انقلاب و آرمان های انقلاب ممکن است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره دلیل موفق نبودن دشمنان در براندازی نظام گفت: مهمترین دلیل آن این است که این انقلاب بر پایه اراده مردم و ارزش های دینی و انقلابی مثل هیهات من ذله، ایثار و شهادت بنا نهاده شده است. مهمترین دلیلی که سبب شده است انقلاب اسلامی ۴۰ سال عمر کند، پیروی از خط ولایت فقیه که در امتداد امامت معصومین در دوران غیبت است. انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: