مسابقات کشوری کانوپولو بانوان با قهرمانی مازندران به پایان رسید

کدخبر: 2309599

سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو بانوان زیر ۱۸ سال که به میزبانی استان یزد برگزار شد، امروز با قهرمانی تیم استان مازندران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، روز پایانی سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو بانوان زیر 18 سال امروز دوشنبه 22 بهمن ماه با برگزاری مسابقات نیمه نهایی، رده بندی و فینال به میزبانی هیات قایقرانی استان یزد برگزار شد.

در دور نیمه نهایی این رقابت ها تیم خراسان رضوی با 13 گل سیستان و بلوچستان را کنار زد، البرز 1 بر 12 در برابر مازندران تسلیم شد و مرکزی 4 بر 3 یزد را شکست داد. در دور رده بندی البرز به مصاف یزد رفت که در نهایت البرز 4 بر 9 از یزد شکست خورد و در جایگاه چهارم قرار گرفت و یزد مقام سوم را بدست آورد و در فینال 2 تیم مرکزی و مازندران بر سر عنوان قهرمانی با هم به رقابت پرداختند که در پایان مازندران 9 بر 1 مرکزی را مغلوب کرد و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد. به این ترتیب تیم مازندران اول، مرکزی دوم، یزد سوم، البرز چهارم، خراسان رضوی پنجم و سیتان و بلوچستان ششم شد و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کانوپولو بانوان زیر 18 سال با قهرمانی مازندران در استان یزد به پایان رسید.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: